29 maj 2010

Marknad!

Japp i dag var vi på marknad jag och kiddsen som var hemma alltså Emma, Oskar, Liam och Sanna. Hoppade på bussen i morse vid kvart i tio och kom inte hem förän klockan var närmare halv fem. Men skoj hade vi fläckvis!!! Skratt ja gösses, har ja haft kabel till telefon så har jag lagt in några niceiga bilder på en karusell jag aldrig tänker åka igen och det är ditt fel Ballo!!! Ha ha... ja gösses! Man visste inte om man skulle skratta eller gråta, jag är så förbannat höjdrädd så det är nå hemskt, dom en da gånger jag inte är det de är när det verkligen gäller och man har lite andra känslor i kroppen då finns inga gränser. Men så där i "normalt" tillstånd, nej nej nej det blir det inge mera inte...
För överigt så hade vi det toppen, hittade väl inte något just vid marknadstånden. Kiddsen hade ju egna pengar annars hade vi inte åkte ner heller. Det kostar ju en del, dom åkte bla karusseller för 450 spänn och då var det sex gånger var, men dom hade varsin peng så dom fick göra som dom ville. Så det blev lite sånt här någon sån här rasta jacka som Sanna och Oskar ville ha, sen son här monster engergi tröja hittade Oskar (DC håller på att försvinna tror ja, ett tag var det bara det) sen lite sånt här marknadsgodis och Emma hitta ballong som tyvär bara höll tills i kväll. Skolavslutningskläder avklarade också, Sanna hittade så fint som hon skall ha och likaså hittade jag åt Oskar också, gillade tröjan där starkt! Såg att det är vi som har han veckan det är avslutning, har brukat göra så den som har barnen den veckan den fixar med avslutningskläder så dom kommer bli så fin så...

Så hela dagen har gått i ett nafs faktiskt och nu kväll igen, blir nog inte långvarig jag heller känns det som och det är bara Sanna och kompis som är vaken av alla kidds. Liam somnade sent typ nyss, men han har sovit middag två gånger också i dag för han somnade även på bussen hem så jag misstänkte nu blir det sent, men två flaskor "lelle" med mellanrum så somnade han gott!

Så nu tänker jag bara slappa lite och drömma om min man, saknar dej så och det var så underbart att träffas i Torsdag och se glädjen i ögonen på pojkarna också! Får åka och hälsa på i omgångar och bara permissonsgången kommit igång blir det också bättre. Man måste ha del mål att se fram emot, annars blir det så långt. Men nu är det ju Juni snart också och när den också gått då är det fan inte långt kvar. Man sitter ju två tredje delar minus häktning så! Älskar dej mitt liv, mitt allt! Du jag och barnen!

Passar på att önska alla en fortsatt trevlig Lördag!

Sköt om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar