31 maj 2010

Emilen och Liamkid!



Japps då var det en ny vecka igen då och nu är det bara denna och nästa vecka sen så är det sommarlov och det betyder inga klockor ringer mer, inte ens väckar klockan. Om det inte är nå alldels speciellt då förstårs.

Gårdagen vet jag inte vart den tog vägen, vips den var bara borta och det känns liksom som vart var jag då, vad gjorde man o.s.v och tänk att jag vet inte så jag tror faktiskt inte jag gjorde nå speciellt. Var faktiskt inte så där jätte pigg heller och jag tyckte grabbarna bus kunde leka lite så Liam åkte upp till Emil till hans familj och det gick så bra så han blev kvar tills i dag, men i dag är han dålig Liam eller jag redan i natt fläckvis vad jag förstod hög feber ligger på 39-40 grader och förkyld och slemhosta som bara den, men i morgon skall han till doktorn i varje fall. För han har varit sjuk i en vecka nu snart, så det är väl hög tid gå väg med honom då. För han sover dåligt, lika nu också. Så det kan ju vara tryck åt öronen också. Så vi får höra hur det går i mörra då, han blir med sin bonusfamilj då i två dagar p.g.a en massa möten som jag måste gå på och det fungerar inte speciellt bra med barnomsorg och sjuka barn inte. Ja ja nej men det löser väl sej!!

Så i dag har vi bara varit inne typ, var ute en vända vid lunch tid jag och Emil medans Liamkid sov middag. Annars så har vi bara varit inne och mellan slagsmål och hysteriska utbrott och grabbarna lekt bra. . så det svänger fort. Men det är ju så, blir väl lättare sen när dom blir lite äldre. Man trodde det skulle vara tufft med en bebis och en som inte fyllt ett ännu, men hå och hej. Sista året har då varit skit tufft alltså, inbillar mej att det är lättare sen när dom är typ fyra och fem år. Ja vet inte men, jag tror det i varje fall.

Ja nej jag skall ta och gå upp för jag har en Liam som vaknar typ exakt hela tiden och sen jaga på Sanna lite som har nå fotbolls grejs i morgon med skolan, man blir ju informerad i mycket god tid före vill jag mena. Ja alltså av Sanna, dom där veckobreven brukar bli typ en vecka försenad. Men det gör inget, det kallas ju för ansvar också!

2 kommentarer:

  1. Du vet väl att dom där veckobreven finns på nätet också, så kan du hålla reda på själv också ifall sanna glömmer...ovanker.se. Fast nu är det ju sommarlov snart... :)

    SvaraRadera
  2. Jo då jag vet det, men tycker det är bra att ta eget ansvar också. Som varit mycket nu sista året, inför högstadiet. Så tycker jag att det är bra... ja underbart med sommarlov!

    SvaraRadera