30 april 2010

Upp till dej!

Jag har lagt ner skrivandet i bloggen ett tag, men som sagt håll koll.

Jag har valt att publicera några kommentarer och det kommer jag göra framöver också men som någon vet kanske inte allt, då det innehåller en massa hot och andra namn på andra människor. Så vilar det i ett annat ärende så att säga.

Men som sagt då vet ni, men jag tror att ni själva vet vilka kommetarer som publiceras och så där. Så formulerar man sej rätt så kan även jag kommunicera ett tag med er på detta sätt utan en massa nya inlägg. Det blir ett senare kapitel jag kommer att blogga om, livet nu och för.

"My Destiny"

17 kommentarer:

  1. Kanske kommer det en ny spännande läsning "Stöld turne'n 2009/2010". =)Hoppas allt löser sej för barnen och att ni får den hjälp ni behöver..... Kramar!

    SvaraRadera
  2. ja bloggen kommer att fortsätta det gör den när tiden för det är möjligt o.s.v finns viktigare saker att ta tag i som kräver en massa... ja jag hoppas det kan lösa sej till det bästa och jag hoppas hjälpen finns där också...tack!

    SvaraRadera
  3. Hur tänker du? Du har ju neglierat all hjälp enligt vad du skriver på din blogg! Varför har du inte dina barn som prio ett? Varför väljer du brottets bana?
    Det här måste du verkligen fundera på!
    Du offrar dina barn för några ögonblick av spänning! Tydligen tycker du att det är värt det!
    Annars skulle du hålla till den saga du berättat på din blogg...en familj som försöker ta tillbaka sitt liv och leva inom lagarna!
    Hur kunde du?????????

    SvaraRadera
  4. Ja hur tänker jag om jag det själv visste så skulle jag tala om det, jag vet inte varför det började för si så där 24 år sen faktiskt, kan inte riktigt svara på det... det har jag undrat så många gånger varför det går i vågor. Det kommer liksom lite nu och då tydligen, jag trodde aldrig mera -04 eller jag trodde inte bara jag hade lovat mej själv, men svek mej själv jag kan inte svara på det faktiskt...
    För mej är barnen prio ett, fast en man kanske inte tycker det en sån här gång och det tycker jag väl själv också att jag inte gjorde nu då när vi gjorde det här.. ja vet det är förjävligt det är det!!! Nej jag tycker det inte är värt det de gör jag inte, men det är försent, man skulle liksom ha "sökt hjälp" då och inte nu. Men bara för det kan jag ju inte låta bli att skita i det nu, jag tänker ta emot hjälpen om behandling då med kriminelttänkande för det finns där oavsett om man bryter eller inte. Det enda jag aldrig gjort och aldrig tänker göra det är stjäla av mina nära och kära och vänner, det har jag aldrig gjort. Tro det eller ej men det är faktiskt sant... så är det. Sen tänker jag liksom inte ta att vi hållt på så här hela tiden, vi åkte dit -04 och har fram tills februari -10 inte gjort nå stölder, bryt eller vad man skall kalla det för. Varför gick det så bra i sex år (?) vad liksom hände i februarie, jag fattar inte det själv det är så sjukt så det finns inte.
    Som sagt jag kommer att ta den hjälp som finns och man får det är bara så, för jag vill inte om sex år råka ut för samma sak... jag ångrar allt jag har gjort jag ångrar fortfarande i dag att jag som sju åring stal den där my little pony på edmarks på leksaksidan, jag ångrar så jävla bittert att jag och min vän x gjorde ett lägenhets inbrott hos grannen när jag var tolv år, jag ångrar allt sånt där skit som man har gjort!! Allt finns kvar, allt finns i mitt minne!
    Behandling blir det och utredning blir det, för jag vill inte uppleva sånt här skit igen hur jävla spännande det än är att hålla på och nog ger det kickar allt och det är jävligt beronende framkallande....

    "My Destiny2

    SvaraRadera
  5. Ja, man blir ledsen när man läser det du skriver, men det är väl en form av missbruk eller något liknande, det är kanske inte bara att sluta, man får en kick skriver du ju själv och det är väl det man får när man dricker eller använder narkotika.
    Hur som helst så hoppas jag att era barn får det stöd dom behöver, just nu är nog varken du eller din man några bra föräldrar men det hindrar ju inte att ni blir så småningom jag hoppas det i alla fall. För det tycker jag att ni är skyldiga era barn. TA Nu Tag idet här så era barn får uppleva sin uppväxt med er istället för andra låtsas föräldrar för hur bra de som tar hand om barnen än är så är mamma och pappa i alla fall viktigast för dom
    Kramar om dig och önskar dig lycka till med livet och framtiden

    SvaraRadera
  6. ja jag ledsen jag med, men jag är jag det är ju så. Men förändring skall det bli man har ju ett kriminellt tänkande tyvär och någon gång måste det liksom ta slut det är bara så det och det blir mycket följder av det som jag i dag inte går in närmare på.
    Ja våra barn kommer att få det stöds som behövs både av oss som föräldrar och alla andra myndigheter och vuxna (dom som inte ställer till det) det skall jag se till. Någonstans måste en förändring ske och detta är väl början till det, men hjälp alltså.

    Tack så mycket!

    "My Destiny"

    SvaraRadera
  7. Jag hoppas verkligen att du menar allvar och verkligen ber om hjälp med ditt kriminella tänkande, det går att komma ur, men det krävs nog mycket jobb för dig. Jag önskar dig i alla fall lycka till och var rädd om dig.

    SvaraRadera
  8. Ja det kommer krävas massor!

    Tack så mycket!

    SvaraRadera
  9. SV: Ja visst blev han supersöt i skorna, jag blev ju helkär i dom så det var ju bara rena lyckträffen att dom var i rätt storlek! =)

    Ja det är inte alltid så lätt att komma på vad man vill kommentera om heller och du är ju långt ifrån ensam om att inte kommentera.. =)

    Kraaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  10. Ja verkligen! Super nice!

    Ja det är väl ren lathet från min sida att jag inte kommenterar för skriva kan jag och jag har alltid något att säga.

    Kram på dej vännen!

    SvaraRadera
  11. Ni som skickar anonyma kommentarer på min blogg och berättar både det ena och det andra kan ju gärna lämna en mailadress eller så,för då kan jag svara er,för ni kommer ju självklart härifrån Lindas sida.Jag kommer aldrig publicera era låga kommentarer på min blogg så ni vet.
    Jag vet vad som händer och jag kommer fortsätta stötta Linda på det sätt jag kan.Om ni tror att vi bara har kontakt genom kommentatorfälten på en blogg så tror ni fel.
    Så,nu vet ni!

    SvaraRadera
  12. Catta....ger man sig in i leken....Linda hela din blogg är full med utsagor som denna: Men varför i helvete skall folk anklaga mej och min familj för såna saker som t.ex inbrott och hålla på och säga att våra barn skall ha LVU o.s.v jävligt grova anklagelser de....fattar du fortfarande inte varför hela och jag menar då HELA byn tittar snett på er? Du har bedyrat din oskuld så dyrt och heligt så du säkert trott på det själv. Vad ska du säga nu då? Ni var ju faktiskt skylldiga till det mesta som vi rubbade edsbybor gjorde så "grova anklagelser" av. Tur för dig att du har vänner som catta tex som inte inser vilken typ av människa du är. Men tro mig snart har du ingen linda och felet då är enbart DITT EGET!!!
    / En av dom som satte dit er!

    SvaraRadera
  13. kan ju säga som så då att va har vi gjort under dom åren som gått då sedan -04, INTE ETT JÄVLA SKIT inte nå!!!!!
    Sen anmälan om bedrägerie e då fan inte vårat fel, hur många jävla firmor går inte i kk. Ta reda på fakta först och en misshandel det kan vem som helst råka ut för, frågan är ju vem börja (?) Men det är ingen idè att diskutera, men ljuga som vitne är straffbart det också om bevis finns för annat. Ååå var går gränsen för kriminalitet undrar jag om vi skall ta allt kriminellt som finns, att hålla på med förtal och stjäla granar i skogen och hota (kan publicera måna hot inlägg, men väljer att lämna det i andra händer) Så antingen är man kriminell eller också inte så är det och då tjäner inte jag många människor i varje fall som håller sej till den röda tråden, jag kan komma på en människa just nu.

    Vi har inte gjort ett skit som sagt var under dom här åren som har gått, men vi har fått tagit en massa jävelskap, hot, sabotage och fan och hans moster. Vi får trösta skolbarn p.g.a andras skolbarns föräldrar förjälvligt!!!! Varför skall vi bara ta skit jämt jämt jämt för.

    Sist men inte minst, du skrev att du var en av dom som satte ditt oss och då vill jag säga TACK ett stort TACK!!!! Varför kanske någon undrar, jo därför att då gick det inte längre!!!!
    Visst jag blev förloraren just nu det gjorde jag, men man har aldrig förlorat förän man har gett upp.
    Min kriminella började inte i år, inte -04 heller, den började en dag 1985!

    Att ändra ett kriminellt tänkande gör man inte på en dag, men till skilland från alla andra gånger så skall jag ta den hjälp som finns, jag hoppar på behandlingar som finns så är det och jag tänker också lägga ner och få utredning om adhd också. För jag skall gå genom eld och vatten så är det denna gång skall det fan vara slut!!!!

    Men det här gör jag inte för dej, mina föräldrar, min mormor, min moster, mina vänner, våran kontaktpersonen m.fl. Detta gör jag för min egen skull och för min familj. För det spelar ingen roll vad jag än gör så kommer jag aldrig göra somliga glad och det skiter jag i vilket. Men jag tänker inte ta skit för sånt som inte är vårat fel i varje fall.

    Konstigt att vi verkar tyckas vara dom enda som hållt på med jävelskap i somligas ögon, hur kommer det sej att det är inbrott och grejor fortfarande då (?) Edsbybor i ett nötskal, tänk om somliga kunde sköta sitt i stället för att lägga ner så mycket tid på folk man hatar, eller var det älskar!!!

    "My Destiny"

    SvaraRadera
  14. Vem är mia506 ???

    SvaraRadera
  15. Väntar på min kommentar och ett inlägg från dej angående Boderline-problematiken.
    Har du haft tid att läsa på internet om den typen av problematik?
    Svart/vitt tänkande är en av beskrivningarna...nått du så många gånger själv har skrivit att du lider av.
    ADHD.....nja?
    Väntar!
    Cubus

    SvaraRadera
  16. http://www.lul.se/templates/page____3647.aspx

    Nej nej nej, nu tror jag att du är dåligt påläst faktiskt. Ta och läs igenom denna länk eller också kan du Cubus lära känna mej så kan du lättare bedöma dessa två saker.

    SvaraRadera