17 april 2010

Lördag kväll!!!


Lördag kväll vilken härlig kväll, eller inte!

Hade så jävla ont i skallen tidigare så, men det har gett med sej nu i varje fall.

Men ett ställe som inte ger med sej det är tungan, satan känns som någon dragit en hammare i den... har en percing där som jag haft i ju du måste väl vara sen -03 tror jag det var vi var i väg och gjorde det några stycken.... aldrig krånglat någonsin.
Förän en par dagar sen, fick så himla ont i tungan, det spände och hade sej. Värre och värre, gjorde så jävla ont så jag har tagit ur den. Det illar i hela kroppen så fort den rör sej och när man plockar ur den blir det svimnings gränsen som kommer nära till hands. Fattar inte varför, någon som har någon idè???

Trök älskar min percing!!!! Kan inte vara utan den!!!!

7 kommentarer:

  1. Låter som om det blivit nån inflammation i din tunga.. kanske det har fastnat nått där som suttit och nött så att det kanske blivit ett litet sår som sen blivit just inflamerat. I munnen finns så oerhört mycket bakterier så får man ett sår eller liknande så blir det lätt en inflammation. Bröva att ha en för lång percing i då och försök skölja munnen med munskölj för att få bort mycket bakterier. Annars kanske det är bäst att ta ut den så det helt enkelt får läka igen. Fast gillar man den mycket så kanske man inte vill, Du får fundera =) bästa tips jag kan ge =)

    SvaraRadera
  2. Ja du.Mitt råd är att inte ha den i alls. Du kanske på något sätt har fått infektion i tungan och det ska man passa sig för.
    Låt din hälsa gå före och var utan piercing även om det är snyggt!

    SvaraRadera
  3. Du ska skölja med en antibakteriell lösning oxå.Jag ska kolla om jag har hemma så kan du få det. Jag har massor av tandinfektioner!

    SvaraRadera
  4. Tack snälla, ja jag har den ur nu och håller på med sånt här saltvatten man använde när man gjorde percingen, se vad som händer och sker.

    Ja gör det så där ont fortsättningsvis så då dör jag hellre känns det som, obehaglig smärta. Ja brukar inte vara känslig men det där var nå så otäckt så fy fan....

    Tack för tipset :o) Å ha en toppen kväll!!!

    SvaraRadera
  5. Fru Holmsten, jag missade ditt inlägg, ser ut som vi klickade samtidigt nästan :o)

    Ja det kan ju vara nå sånt, men nu när jag har den ur känner jag inte ett skit inte nå ont alls!!! Har jag den i så känns det och drar jag ur den jag då tuppar jag nästan.

    Ja kolla gärna om du har det... kram på re

    SvaraRadera
  6. du pratar så mycket skit så de blir infektion.

    SvaraRadera
  7. Ja jävlar så är det ju... tack!!! Tänk att min blogg löser alla problem...
    ME LIKE!!!!!

    Bäst att inte snacka för mycket, övar kickboxning i stället :D löser alla problem det!!! :D Yeaaaa!

    SvaraRadera