14 april 2010

Fort fort!!!

Kastar in ett "nattligt inlägg"

Veckan har gått i rasande fart, likt kommentarerna på bloggen, är väl där man hängt mest, både du och jag så att säga.

Annars har veckan gått i raket fart och om några minuter är det Torsdag vilket betyder snart helg igen.

Här har våran goa gosse Emil svinkoppor, så han blir nog hemma från dagis hela veckan som det ser ut just nu. Han har haft en på armen men det har läckt och sen fick han en under natten som nu gått sönder men tycker en då den börjat läka, men han är förkyld och alla vet vad irriterat det kan bli att torka näsan när man är förkyld och än värre med detta. Men det har inte ökat något som tur är. För jag minns hur Sanna såg ut när hon var liten, riktigt otäckt!!! Så nu hoppas jag att vi övriga inte får det då...

Annars har det varit rätt lugnt i veckan tycker jag, ett möte som vi var på och lite sånt där, lite träff med KP också. Sen ett evigt åkande hämtande och lämnande på skolor och dagis.

Ja just i tusan ja, våran spis har gått sönder också. Trök!!! Den lyste i fina färger och luktade riktigt gott, så nu är vi spis lös för tillfället, hade hopp om att det skulle ordna sej i dag, men kanske blir i morgon då. Så i dag blev det grila "igen" känns som om att jag kommer att tröttna på grillat innan April är slut.

Ja nej, ja läre hoppa i säng... en dag i morgon också och Liam sover oroligt dessutom, denna vecka har han ätit på nätterna igen, trök!!! Han som varit så duktigt ett tag då han slutade med nattmål för inte allt för länge sen, nu tilllbaka på ruta ett känns det som.

Önskar er en god natt!!!

15 kommentarer:

  1. oj hoppsan, jag hoppas verkligen INTE du skickar emil till dagis med svinkoppor! det är ju jätte smittsamnt!

    SvaraRadera
  2. Köp handsprit Linda och använd resten av familjen.Svinkoppor är fruktansvärt smittsamt.
    Hoppas han blir bra snart.

    SvaraRadera
  3. En ny spis fixar ni väl LÄTT!

    SvaraRadera
  4. Nej Emil är hemma han, det är en självklarhet att inte lämna på dagis med smittsamma sjukdomar. . . (gäller inte förkyldning)

    Ja Fru Holmsten handsprit det är kanon det, skulle ha köpt det men får bli en annan gång.

    Ja spis är fixad i dag den, så nu har vi precis ätit. Sen är det något som heter standard när man hyr så att det löste sej via hyresvärden.

    SvaraRadera
  5. gällde det inte sist när spisen gick sönder för du efterlyste du spis och letade förbrilt har hyresvärden blivit snällare eller har du bytt :)

    SvaraRadera
  6. Linda har skrivet det här tidigare i sin blogg"(kopierat). Gav oss även på larmade ställen där man i förväg hade kollat flykt väg och kollat in så allt kunde gå så snabbt som möjligt.
    Det ena ledde till det andra och kickarna och belöningen av detta var nå så enormt! Skulle vilja säga att vi avverkade kanske någonstans mellan femhundra och tusen inbrott på denna period som rörde sej om ca fyra fem månader.
    Upplagd av Vilda 78 kl. 15.55 0 kommentarer

    SvaraRadera
  7. Fy fan vilket jävla pack!!!

    SvaraRadera
  8. Bara som en information om att det liksom jag är en jävla massa Edsbybor som inte fått upprättelse för de brott de blev utsatt för. Ps: jag vet själv att det var ni tre som gjorde inbrott och förstörde för 40000 kr för mig

    SvaraRadera
  9. Ja somliga Edsbybor är ett jävla pack!!!
    Men hallå 40000 kr, knappast!!!!! upprättelse, det är nog vi som skall ha det, eftersom vi blir utsatta som vi gör.

    SvaraRadera
  10. Vattenskadorna inräknade. Sånt som inte naturligt händer.Därför hade jag ingen försäkring. Jag har fotfarande lån på 26000:- på grund av er PS: Jag är FÖRBANNAD VAR ENDA DAG

    SvaraRadera
  11. Och så skriver den dumma barnungen att hon har sonat ALLA sina brott! Skaffa självinsikt,Sluta försöka ljuga hela jävla byn rätt upp i nyllet hela tiden. Och dessutom, vet man inte vad saker och ting kostar tex renovering efter inbrott och dessutom inte tjänar några egna pengar utan lever på andra så kanske man ska hålla lite lägre profil än vad du gör linda. Men du kör på som inget av det ovannämda skulle ha skett! Bara för att du suttit på kåken en tid så tror du att alla ska förlåta dig....PATETISKT! 52 åtalspungter av mellan 500-1000 inbrott!? Hur fan tänker du när dina fingrar plitar ner ord som dessa? Sen efter en tid så skriver du att ni sonat era brott och kräver dessutom UPPRÄTTELSE! Du är verkligen det...inte den, utan DET dummaste som satt sina fötter i ett par skor! Om du nu har gjort tusen "bryt" varför skule inte min stuga vara en av dom? Du förnekar det även fast du bevisligen inte har en vildaste susning om vem jag ("HAN") är! Jag har nämligen i min ägo en målsägandekopia som talar om för mig att en alt. flera gärningmän gripist och åtalats för inbott/stöld rörande fastighet:______....._____,vid______.
    Så jo linda det var sanning, att du gjort inbrott hos mig, och jag glömmer det inte!
    Bevisligen har du i lagens mening fått ditt straff för just det "brytet"...men alla andra då som du stoltserar med? Har tanken aldrig slagit dig att om du blivit fälld för alla ställen ni varit på så hade du suttit där du hör hemma än i dag!
    //"HAN"...som ALDRIG kommer glömma...heller ALDRIG att förlåta vad NI gjort!!!

    SvaraRadera
  12. ...hallå hallå, nu é ja svettig som satan vettu, så nu glömma lite inbrott i sommarstuga å smutta på min illaluktande hästballe istället.
    Faan, kanse knarka opp sig lite o komma springa fram bakom busken me kulspruta faan, sur som faan vettu, jävla ballen ba släpar i backen ba - ä ba bra elle? Jävla sig pack komma nulla särringen din faan, jävla dobbelmacka faan vettu...

    SvaraRadera
  13. Vattenskador? Har inte nå med nå vattenskador att göra i varje fall. Så du kan ju hitta någon annan då och sura ner dej på den i stället, eller har dom ingen blogg (?)
    Jag har i varje fall sonat mina brott oavsett vad du tycker och tänker..
    Så det du skriver påminner väldigt mycket om "mundiarre" allså bara jävla massa tok, försök hitta dej själv och dina problem MR HAN så känns det säkert lättare för dej också skall du se...
    Haha och du Mundiarrè äger!!!!!

    SvaraRadera