20 mars 2010

Vår!!!!

Mmmm va underbart väder det är ute!!! I dag har man vårkänslor till tusen trots att man har så jävla ont i halsen, förkyld och skalle bank. Men samma var det när det är sånt här väder i dag, här har vi städat lite innne och nu städas chevan och mopedbilen ute på gården.

Fredag kvällen vart riktigt nice med många glada skratt men med en ond arm! Åkte bra många vänder på byn och hämtade lite folk i alfta också, där man fick ett smärre hjärtstillestånd vid namnet "gunvald" ha ha, du vet vad jag menar så jag behöver inte berskriva det närmare ha ha.

Här är det full aktivitet... Emma och kompisen Evelina kom just hem, vet e tusan vad dom gör här uppe! Låter som om att dom skall riva övervåningen i varje fall men det låter som dom har kul i varje fall.
Oskar sitter på bron och försöker skjuta prick på Öl burkar med sin lilla pistol som han köpte på marknaden i fjol i Bollnäs, så nu vet man vad han gör ett tag framöver för den där hade han nog glömt bort.
Grabbarna små är hos sin familj under helgen och så där så dom har nog det skoj och blir bortskämda, underbara familjer!!!!

Ja fortsatta planer för helgen blir väl mest inget alls känns det som, skulle börja städa på gården om inte annat. För fy nu börjar det mesta tina fram där ute så då ser man vad som varit under snön i vinter, men kladigt värre är det så det är regnkläder för dom mindre som gäller.

Nää tror jag inte har så mycket att skriva och bertätta om faktiskt, om inte ni vet något då (?) för ibland så vets det en hel del konstiga saker så, kommenterarna burkar kunna rulla på och diskusioner börjas. Men blir en aning besviken när somliga skriver en massa konstigt om t.ex "mina åtalspunkter" och "björkträ" och gud vet vad utan att fortsätta förklara sej, för skriver ni något och jag svarar på det så tycker jag att vi kan gå från A till B direkt annanars så behöver man inte yttra sej heller.

Annars önskar jag alla en fortsatt underbar helg!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar