17 mars 2010

Heja!!!

Loggade precis in och kollade mailen min, ååå såg att jag hade fått en kommentar på det jag skrev som hette "Söndag" ett inlägg som gjordes den 28 februari och jag säger bara heja heja, känns fin fint att någon som är dubbelt så gammal som mej aldrig heller bli vuxen med tanke på vad hennes mamma också skulle göra.

Den bästa kommentaren på länge och den är värd att skrivas om här.

(sen informerar jag lite kort att när du lägger en kommentar i min blogg så är det som det var förutom omöjligt hålla reda på speciellt om man kommenterar gamla inlägg då missar man, men om du väljer att kommentera så skickas ett mail till mej och så ser jag vart man har kommentera så hittar man lättare dit och kan kommentera tillbaka, i fall någon vill kommentera något äldre inlägg)

4 kommentarer:

  1. Hur gick det med sommarjobb då?? Fick du något?? Vart sökte du?? Vet många som sökt inom vården som redan fått svar. Hoppas du får ett jobb iaf. //Eva

    SvaraRadera
  2. Nej jag har inte sökt ännu, men skall fylla i den i helgen så, så hoppas jag på att man får ett och jag söker hela alltet gör jag.

    SvaraRadera
  3. Du kan ju justera inställningarna så att du får mail när någon kommenterar även om det är ett år tillbaka.

    SvaraRadera