04 mars 2010

Trött på visa skit grisar!!

Vill bara säga att om man vänder sej till myndigheter så stå då med ett namn så är ni snälla, var hur anonyma mot oss som ni vill det skiter jag inte lite i men för fan om man kunde namnge sej i varje fall då.

Ja vad syftar jag på, joooo jävla anonyma brevskrivare till socialtjänsten.

Stå med ett namn för i helvete, inför dom då åtminstone!!!!!

Så har dom någon att bolla med, men jag skrattar dessa dårar rätt upp i ansiktet för socialtjänsten skiter er rätt upp i ansiktet det blir bara trakasering ni sysslar med, så fram med ansiktet. Eller vad är ni så rädda för??? stämmer inte era ord till socialtjänsten?

Ja det kom in en anonym anmälan i dag som åkte rätt ner i sopkorgen, idoter det finns!!!!

2 kommentarer:

  1. om man inte kan stå för det man tycker ska man inte yttra sig finns det inga rakryggade människor längre
    en anmälan till socialmyndigheterna ska man väl kunna stå på sig att man tycker att denna familj gör fel el fråga sätt dom först så dom kan försvara sig el

    SvaraRadera
  2. Ja jag tycker också man kan stå rakryggad vad gäller sånt här p.g.a att då kommer i varje fall sanningen fram och det är inget pålagt skit...

    Men somliga tycker det är roligt att jävlas, jag personligen skulle uppskatta om namnet också kom fram av en endaste andledning och det är att socialtjänsten kan lättare utföra sitt arbete. Å sen så slapp man själv bli arg.

    Fega människor!

    SvaraRadera