04 mars 2010

Fränt!!!

Man skulle ha nå här på sidan att varje typ Torsdag kväll kan du chatta med Linda live typ... nu tar det sån tid så med kommentarer man svarar och sen dröjer det så länge i bland så innan man kan svara igen. Vore lite häfigt det med en live chatt och så kan man ha så att alla andra kan följa chatten också...

Eller en sån här Big brother kamera uppsatt i varenda rum, tveklöst ååå vad lätt jag skulle kunna göra det och den som vill får betala för att se liksom, då behöver jag inte skaffa sommarjobb heller. Blir ju som en egen firma det då... så blir jag vuxen också då, för det är man inte om man söker sommarjobb e enligt tidigare kommentator här nedan då skall man växa upp. Det tror jag är det dummaste jag hört på länge så berätta då inte vem du är för dina vänner heller för dom lär ju säkert skratta dej i ansiktet som så alla andra också gör.

Näpp nu skall jag knäppa på mora träsk och sjunga små grodorna och se om jag känner mej lite mera vuxen efter det, så kom och dansa om du har lust.

Fantasin flödar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar