11 februari 2010

Obduktions papper!

I dag kom obudktions pappret på våra kaniner från vetrinär station, usch fy det är så hemskt. Saknar våra små kaniner så mycket och lika barnen med som fick sina kaniner ihjäl slagna.

Tänk att jag blir så förbannand vad finns det för folk som kan slå ihjäl friska djur?
Gäller samma sak med människor som som utnyttjar barn med allt tänkbara och skadar barn o.s.v hur kan man göra så här mot djur och barn?

Jävla psykopater.. tycker att den/dom som gjorde detta skall gå samma väg till mötes så är det bara, dom dog fan av ett slag i huvudet därav hade dom den här blödning i bakhuvudet. Så jag skuller utan tvekan kunna göra samma sak på dessa idioter, kanske låter sjukt men vad är då detta? Inte ens ordet sjukt går att använda.

Så stå framför mej och jag tvekar inte och jag hoppas den/dom läser detta och avslöja sej aldrig! Så det jag vill önska den/dom är att du själv dör av ett hårt slag i bakhuvudet för du är inte värld att fortsätta ett liv heller.

Psykopat!!!!

2 kommentarer: