15 oktober 2009

Tystnad!

Ja det råder tysnad i bloggen både hos mej själv och alla som lagt kommentarer. Själv e jag super dålig. Förkyld, ont i halsen o feber! Skallen värker så fort man försöker tänka och skriver man för fort så svettas man och skriver man för sakta så fryser man. Så det känns som om att jag tagit semester från datan, inte varit så värst aktiv precis. Men kommer väl igen bara jag blir lite piggare.

Sitter och väntar på kaffe främmande. Oskar, Emma o Sanna är på skolan, riktigt mysig morgon för alla var pigga och krya och inget tjaffs eller så. Så man kunde lugnt vakna till liv, så här skulle jag vilja att varje morgon såg ut.
Liam springer runt här med lära gå bilen sin, av och på, på och av ständigt. Han kör mycket med sånt där nu, fram och tillbaka. Stoppa i och ur... men förkyld stackarn! Men tror det börja vända... Emil skrutt ligger ännu och sover, men det råder ingen panik ännu. Skall inte lämna han på dagis förän kvart i elva.. Så nu gäller det att försöka hålla Liam vaken tills dess och hoppas på att han somnar i vagnen eftersom vi åker till Bollnäs klockan ett jag, Liam och kontaktpersonen. Se vad dom säger om gossens mage och det då.

Nu blir det en rad av alla tabletter känner jag så man kan bota sej lite från det som råder! Ghaaa vill inte ha det så här nu längre.

3 kommentarer:

  1. Kikar in, såg din adress på FL

    SvaraRadera
  2. Snubblar in här via familjeliv (kramMiiis) och blev helt fast. Har nästan läst igenom allt. Kommer absolut fortsätta följa dig och din familj!

    SvaraRadera
  3. Tack skall ni ha, är bara hänga med det! Men håll i hatten det blåser på rätt friskt mellan varven!

    Tack!

    SvaraRadera