12 oktober 2009

Inte nu!!

Ååå vad allt kommer samtidigt då, dunder jävla förkyld är man och ont i halsen och ont i hela kroppen kan få nå fel och darling med sitt nyckelben. Passar inte ihop det och en skock med kidds!!! Kunde väl blivit förkyld senare ja då när han är bra och pigg men näää. Samtidigt skall det så klart vara och bli, bara man inte blir liggandes i feber så får man väl hanka sej fram i varje fall. Inte nog med att det är rörigt och struligt en då. . . nä läre säga i från en massa som jag lovat kommande dagar för jag känner att ja orkar bara inte nu när jag också är dålig och kiddsen måste ju ha sitt oavsett vilket. Sorry ni andra, ni får vänta och jag får fixa och hjälpa till en annan gång i stället. Men en sak som i varje fall som skall bli gjord denna vecka är att jag och KP skall åka med Liam till barnmottagningen på Torsdag äntligen fått en tid över hans mage. För den går då upp och ner den, så får se vad det blir för lösning.

Har fixat med lite tvätt, disk och en massa saker som låg där dom inte skulle. Emil är på dagis i dag och Liam ligger där uppe och sover sen en halv time sen och dom större är på skolan även darling, då det var lite oroligt för somliga och inte så motiverad att gå. Så då ställde han självklart upp, så han sitter väl och knaprar värktabletter och hänger med vad dom gör i skolan.

Planer för dagen är inte så mycket mer än att få väg alla papper till rätt adress. Men måste komma ihåg köpa frimärken bara.

Här har telefon ringt och ringt så jag har fått brytit med blogg skrivandet flera gånger, är för mej en omöjlihet prata telefon och skriva samtidigt. Måste ha full koll på skrivandet när jag sitter här, nog rörigt och få alla bokstäver rätt och på rätt plats.

Näää nu skall jag gå och mysa lite med Oskar som också har kommit hem och sen invänta darling kommer tillbaka också så skall jag gå och hämta Emil på dagis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar