22 september 2009

JAG BLIR TOKIG SNART!!!


SÅ JÄVLA LES, SÅ HÄR ÄR DET ATT BYTA BLÖJOR PÅ LIAM! DET ÄR INTE ROLIGT OCH INTE NORMALT HELLER I 7 MÅNADER MELLAN FYRA T SJU GÅNGER PER DYGN!!!

TÄNKTE JAG SKULLE VISA ER VAD JAG MENAR! FÖR ER SOM INTE FÖRSTÅR! FÖR JAG ÄR SÅ FÖRBANAD OCH SÅ LES PÅ DETTA OCH HAN HAR VERKLIGEN ONT I MAGEN. TUR DEN DÄR HAR SKICKAT REMISS NU! FÖR NU JÄVLAR SKALL DET VÄL HÄNDA NÅGOT OCH HAR JAG VETAT ATT REMISS EJ VARIT SKICKAT SÅ HAR JAG PERSONLIGEN LÄMNAT IN DENNA TRÖJA TILL HAN SOM SKALL VARA BARNLÄKARE HÄR PÅ BYN OCH VISAT HAN VAD I HELVETE JAG MENAR.

ÄNNU EN TRÖJA SOM ÅKER I SOPTUNNAN!!!

7 kommentarer:

  1. Jag vet att finns många som läser denna blogg och att det kommit fram till BVCs känedom om att jag bloggar om detta. Men behandla Liam våran son rätt då så slipper jag få en massa utbrott!!!! Sju månader är en jävligt lång tid och att jag är så förbannad sista månaden har jag rättigheter att vara. VÅRAN SON HAR OCKSÅ RÄTTIGHETER TILL HJÄLP INNOM VÅRDEN...kommer själv att ringa barn i morgon och tala om läget i hur man är här uppe och exakt vad som sagts, FÖR NU JÄVLAR I HELVETE FÅR DET VARA NOG!!!!

    SvaraRadera
  2. Har du provat laktosfritt? Kan låta skitjobbigt att göra mat utan mjölkprodukter, men inte lika jobbigt som att se lillkillen ha ont.
    Bra att remiss är skickad. Lycka till.

    SvaraRadera
  3. precis vad jag tänkte, laktos.... fast det borde ju vara något av det första som kollats upp! Hoppas ni får hjälp nu! Lycka till!

    SvaraRadera
  4. Liten vän jobbigt. ja ring barn i morrn de tror ja kan behövas. han kan ju inte må bra av att ha de så stackarn.. Tänk själv som vuxen o alltid gå o ha diarre fy nej tänker man till sig själv hur man mår så hur ska stackars lilla Liam inte må... stå på dig Linda gör de som e rätt för Liam... Kramar om..

    SvaraRadera
  5. Har i 7 månader från det att det börja tyckt det varit konstigt och tagit upp det flera gånger med BVC och ett års kontroll med läkaren som tycker det är värre om barnet inte gör sina behov förrän var 14de dag (fattar väl jag också att det inte är kul) men man tar väl det enskilda fallet och det är väl det som gäller då, våran kontaktperson ringde bvc efter detta svar av s.k barnläkaren och skall väl återigen tilläga att han sa det fanns vuxen blöjor. Visst, normalt. NÄÄÄÄ vuxen blöjor på en nyss bliven 1-åring, skulle inte tro det. Så BVC pratade med den omtalade läkaren och remiss skulle skickas. Så vi hoppas nu på hjälp då. . . för det är ju inte normalt!!! Jag blir så arg dessa gånger när jag ser hur ont i magen han har och hur det rinner upp mot nacken och ben och allt hamnar överallt och en dusch som gäller.... Detta handlar ju om en lång tid för Liam! Han har lika rätt till vård fast än det är vi som är hans föräldrar. . .

    SvaraRadera
  6. Ja nu får det allt vara bra, annars så skall det bli en jävla cirkus på det där stället och åter igen en anmälan på honom! Gjort det för och kan göra det igen!! Man är inte värd att bli bemött på detta sätt!

    SvaraRadera
  7. Sen kan ja ju tilläga att detta var hans lunch! Det syns exakt vad han ätit och som man ser "majs" han brukar inte äta det med oss och det är vad dom åt på dagis det i dag med resten av lunchen! Gick ovanligt länge brukar kunna ta en par tre tim annars, ååå denna gång ca fem sex tim.

    SvaraRadera