22 september 2009

Svamp och trötthet!

Ja nej nu blir det sova, vi har här i kväll ett bra tag rensat en halv ica påse med svamp. Ååå jag som är livrädd för små kryp!!! Inte kul kan jag lova!!! Å duscha gjorde man innan men nu är man ju alldels svettig igen för man har varit på hel spänd bara för små kryp!!!! Men det är ju gott sen i varje fall... tänk att smörsteka dom. MUMA :o)

Så nu är man helt färdig och så har vi färgat håret på Sanna hon ville ha blondt (men jag tycker lika om man gör det på sej själv det vill bli åt det gula, fattar inte riktigt det där) men nu är hon ljus i varje fall.

Grabbarna somnade i skaplig tid också efter att ha varit riktigt bråkig på varandra å Liam han får stå ut han med Emil, ja gösses. Men jag kom på det i går fick Liam in en femetta på EMil jag lovar!!! Var ju upp t Inga, farmor och Simon en vända och då hade Emil tagit fram en sån här liten barnpall och placerat mitt på golvet i köket och Liam stod och spanade in Emil och stolen och rätt vad det var så skulle Emil sätta sej på den och då drog Liam bort stolen så Emil föll pladask på rumpan på golvet... Ghaaa han såg rikigt nöjd ut Liam jag lovar. Ja det var en rolig syn vi skratta och Liam log och Emil grät. Liten vän... men han börjar nog ge igen Liam. Uuuu bröderna Eriksson, detta blir något det, gooo pöjkarna!

Näää nu blir det sängen! Ögonen är hur trötta som helst mitt huvud också. Att man skall bli så trött sen man varit på riktigt sju helvetes humör. Det är nå som gör mej skit trött!

Så vi hörs i mörra!!!!

Sov gott <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar