26 september 2009

INTE 22 gånger men nu 4 gånger!



Måste ju bara berätta om i går kväll vad komiskt!!!!!

Fredag kväll och vad gör man och vad gjorde jag! Jo jag satte mej vid datan och gubben vid den andra datan, loggade ut på facebook så här mot kvällkvisten, skrev i min status " Linda Eriksson öpnnar en cider" och det var vad jag just gjorde då det blev en, det blev två och det blev tre. Märmare midatt så satt vi oss i bilen och tog några repor på byn och och sen styrde vi mot 301:an och när vi närmade oss där man kan köra in höger mot viksjöfors så får vi möte av Bollnäs polisen på med bälte och började blinka höger mot viksjöfors och polisbilen slår på en pallnit som heter duga och tvärvända och kör upp bakom arslet på våran bil och slår på blålysena och darling stannar vevar ner och herr blåvit kommer fram.
Jaha säger han ni är väl inte ute på nå jävelskap? Näää säger jag måste man vara det för att man är ute och åker. Han blänger till och tittar på Mange är du Nykter??? Ja det tror jag väl säger han. Så han får blåsa.... ha ha inte en dropp alkohol så det blir inget utslag och inget att ta på.

Så här efteråt undrar man ju vem som ringde för så här går ju inte en rutinkontroll till. Då står dom ju efter vägen och stoppar bilar som får blåsa.

Så där fick dom kriminall kriminal potatisskal och den som ringde ha ha. Varför??? Ha ha, men lurade blev du för det var jag som drack cider!!!

Så det var häftigt!!!!

4 kommentarer:

  1. Vad gjorde ni i grustaget i klon sedan då?

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha ja heller hur, lekte med små leksaks polisbilar... näää vi var då inte där i varje fall.

    SvaraRadera
  3. Och var höll era 6 barn till när ni var ute och "körde runt"? 31 år gammal och tycker att det är häftigt att polisen stannar en...Konstigt att de gjorde det förresten, eftersom ni är kända av dem. *ironisk*

    SvaraRadera
  4. Ja för att den som ringde fick sej en smäll på käften då denne hade totalt fel, ha ha. Man kan inte annat än små le när dom tror man kör bil full. Så det var häftig du!!!!
    Vi blev inte stoppade för att vi är kända av dem utan någon hade så klart ringt in!
    Ja du var höll dom sex barnen hus, var tror du få höra?

    SvaraRadera