15 augusti 2009

Så tyst så!

Ja det råder tysthet i huset, darling och Emil ligger där uppe och sover ett tag till i varje fall tänkte jag skulle vara så där super snäll och väcka dom om så där en halv time. . Annars kan väl inte Emil somna före tolv slaget antar jag.

Liam är hos sin stödfamilj i dag och tills i morgon kväll, första gången. Känns lite konstigt, vi har endast vana att lämna till Inga och farmor annars. Men jag litar nå så grymt på Margareta och Anders så sen vet jag att han får så mycket uppmärksamhet av dom så, ååå så mycket dom fixat till Liam alltså. Dom är ju otrolig. Så det skall nog gå bra det, han hade sovit i en och en halv tim i vagnen också. Så jag jag hoppas att Liam får en bra natt i varje fall och att Margareta o Anders får sova lite. Man vet aldrig med den där herren kan få nå ryck för sej att äta också han mitt i natten. Se när det tar slut. Lättare om han tog nappen på heltid men det gör han bara i bland så.

Vi har farit runt i dag med Emil lite har vi, hamnade först på Erikshjälpen, blev ett par jeans till mej, nå byxor åt Sanna och en klockradio (Liams är ur funktion och han sover ju med radio på, ja det gör vi alla utom Sanna ett måste med lite musik på nätterna) ut och åkt och tittat på en massa djur och varit förbi hundklubben en vända och till stallet och tittat in hästarna och Emil fick även sitt upp på Peter en stund. Han bara älskar djur den ungen!

Sen var vi förbi hemma hos Madde m. familj, härlig familj det. Dom är värda allt!
Sen försökte Emil flörta till sej det blå vrål åket dom har gården, måste bara lyckas med det här nu vill ju bara haaa och det är nu nu nyss!

Annars inte gjort så mycket mer, jag har städat som fan och nu bara diskmaskin att plocka ur, himla trök och ute regnar det som tusan började blåsa här i skrivandets stund och så öppnades pärleporten och det regnar.

Näää jag skall ta min dagliga dos och ge mej på diskmaskin, så är det avklarat sen då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar