14 augusti 2009

Ett års dagen!

Ja ett års dagen gick i rasande fart gjorde den och vips sover grabbarna, Emil sover sen klockan nio och Liam skrutt just somnat.
Så det enda som återstår för i dag blir en dusch och hopp i säng. Om jag inte gjort bort mej för vi sov på eftermiddagen också, både Emil och Liam somnade samma tid och jag tänkte tre tim blir det ca dom sover så jag tänkte näää varför vara vaken när man kan sova. Trött och frös gjorde jag, så jag gick också upp och la mej med darling. Ringde först Sanna som var ute på byn och sa att är det ingen nere när du kommer hem så ligger vi uppe och sover alla. Så när vi vaknade på vid fyra tiden då hade Sanna och kompisen Bettan tagit över allt i köket och gjort en hel barbie värld typ. Men det blev snabba ryck att städa eftersom jag kom ner med Liam.

Annars har vi inte gjort så mycket i dag firat gossen våran lite med nå små paket och så där och morfor o hans sambo Lotta kom ner och Farmor o gänget också. Å gav våran ett åring en hel del uppmärksamhet, så nästa fredag blir det att fira både Emil i förskott och Liam i efterskott med lite fika och tårta och så där.

Annars rätt lugn dag tycker jag, fast visa saker får mej att få ett smärre frispel när man får höra som jag skrev om i förgående inlägg, säger bara totalt slut människa/människor, nää kan inte kalla dom för det heller. Jävla idioter rent utsagt, men det är klart nå posetivt med det också. Bloggstatisktiken ökar rätt rejält, men jag säger bara fuck you!!!

Orkade inte ta mej till läkarstation i morse heller för provtagning, sov alldels för länge och sen började darling att jobba klockan tio, så jag ringde dit och bokade tid i stället så på tisdag skall jag dit två gånger en på morgonen ta prover och ta blodtryck på e.m , näää nu blir det packa i sej lite piller och ta en dusch... undrar vad man får hetta nu då när man går på såna här piller! Men det är bra kan visa prata om nå mer, spännande att höra vad somliga har att säga.

Mohaha....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar