17 maj 2009

Tack för att du finns!

Jag tror att om du läser detta så vet du att det är till dej jag skriver till.
Tänk om alla var som dej, fanns det några som helst problem då??? Det har jag svårt att tro att det skulle göra.
Du får liksom en på bra humör och tänker man fel så nog får du en att tänka rätt utan att man behöver se svart det första man gör. Tycker du är en otroligt fin och bra människa en bra lyssnare som finns där 24 timmar varje dygn, dag som natt. Blir aldrig arg, sur och vrång. Lyssnar och förstår rättar en när det blir fel. Vilken tur jag hade som fick lära känna dej för första gången för sex år sedan. Du fanns där redan från första stund.
Du finns där oavsett om man är hemma eller borta, glad och ledsen, arg och lycklig.

Ville bara tala om det då jag vet att du läser denna blogg och det är säkert många fler som gör. För det är ingen hemlighet vad jag tycker.
Du och jag kan prata om allt och hur mycket har du inte funnits för oss alla i min familj. Finns liksom inget jag skulle kunna ge dej för att bevisa hur mycket jag tycker om dej och hur glad jag är att du finns.
Jag vet att du har varit så otroligt glad för min och våran skull om vad bra det gått för oss och jag vet hur besviken du varit när det gått snet och att jag svikit dej när jag mått som dåligast.
Men du finns kvar i alla fall, jag trodde man gick när det blev för jobbigt för sånt har jag bara varit med om. Men du stannar kvar när du som mest behövs.

För mej betyder du allt för du har blivit en del av mitt liv för alltid.

Tack för timmen vi pratade i kväll igen den timmen förändrar mycket för mej och mitt liv.

Jag vet att du alltid finns och jag vill tacka dej för allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar