20 maj 2009

Kung Alkohol!

Kung Alkohol jag är älskad atav alla min näring och mitt leverbröd är att se människor falla.
Prins ångest är min äldsta son, om honom är jag väldigt mån. Han retar varje liten nerv, han retar människan till fördärv.
Ångest, ångest kittla på snart stackars människa till mej gå. Står ej ut med verlighet, livet i en enda smet. Kom kom då och smaka på vad jag har att bjuda på. Snabbt den rinner
ner för strupen, åh den lilla beska supen.
Drick och känn dej evigt ung. Drick och känn dej som en kung, ut och härja slås och dräp. Verklighetens slit och släp. Låt nu blodet fritt få flöda känn att du vill ut och döda tiden som så sakta går tiden som ger öppna sår.
Sliskande slaskande människa där jag er enda frälsning är för kung är mäktig och har makt och runt om er mitt nät jag lagt.
Så säker går jag på er stig för ingen har mod att föra krig mot mej som alla hinder tål.

Så sant jag är Kung Alkolhol!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar