20 april 2009

Mot Bollnäs!

Snart bär det av mot Bollnäs. Har tid på röntgen i dag kvart i ett. Har ju så problem med mitt bråck som jag åkt på i magen. Om det nu är det då vill säga, har ju dock bara varit hit på hälsocentralen och där vet man ju inte riktigt heller. Som när jag var dit för då sa dom magkatarr men det var galla. Så jag litar då inte på visa där inte.
Sen blir det väl en tur och kolla runt lite här och där vad som finns och vad man hittar, inte ute efter något speciellt. Lovat mej själv ge tusan i Lindex annars är jag ganska svag för det då :O)
Men återkommer väl under dag för att tala om hur det gick på röntgen. . Hjälp nu gruvar jag mej också kom jag på.
Nej gå och ge Liam mat och sen sover Emil ännu så nu e det lite brådis tänkte titta runt i bollnäs lite före också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar