25 april 2009

Gävle, städa och cider!




Ja så har det varit typ. Vi hade ställt klockan i morse, men våran alldels egna klocka Liam väckte oss före i stället. Varit på en tur till Gävle, Emil sov hos inga i natt då han är en riktigt morgon trött kille för stunden. Bäst att säga så då det kan vända snabbt. Så klockan åtta i morse tog vi Liam och gick till Inga för att lämna honom också och sen bar det av med ett par kompisar till Gävle. . Längesen man var uti i Valbo köpcentrum. Så det var kul titta runt där, slog till och var in på Ikea en vända finns så mycket fint där så. Meningen var att jag skulle köpa en matstol, men dom hade bara vita stolar hemma så då gav jag upp det. Så då blev det bara en massa plock där i från såsom set med tallrik mugg och det i svart så har grabbarna lika, hittade även en läcker vattenkana där som jag bara måsta ha. Så det blev lite plock av varje. . sen var vi in där dom har alla butiker så man tittade lite här och där. Köpte bland annat ett hårband, örhängen till Sanna. Hittade även några presenter till Oskar som fyller år om typ tre veckor, 22 Maj. Så var vi och kollade in nytt köksbord och stolar och hittade ett som skulle passa oss perfekt. Skinnstolar (perfekt det med små fingrar som är mest överallt) och bordet. Så himla snyggt, så det får ni se kort på till veckan. Hade ej någon vagn med oss då det absolut inte var meningen att inhandla ett sånt. Så vårat nya matbord med stolar hämtar vi till veckan.
Sen var vi även ut på Oves, ja det heter nå mera också men glömt vad. Så där blev det också lite smått och gott, hittade bl.a varsina Fopa till Emil och Liam likaså my darling och jag. Han köpte svarta och jag lika som grabbarna som ni ser på koret, sen en massa bra att ha saker. Man tänker ååå vad billigt men bär liksom i väg en då på slutet. Hittade två hello kitty tröjor åt Sanna och varav jag knäppte kort på den svarta den andra är lila. Sen lite kläder hittade gubben. . själv handlade jag ett par nya byxor i går så jag har byxor till tusen nu. Så svag för Jeans så :O)
Men vi kom hem vid fem tiden så då var det bara packa ur bilen och hämta hem grabbarna.
Nu sitter man med den x i rad av cider, så gott så gott och i morgon tar jag sov morgon...

Nu blir det mys med darling :O)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar