24 april 2009

Tappat allt!!!

Hjälp tror jag tappat bort datan sen i går alltså, full rulle i går från morgon till kväll. Det var folk här hela dagen i går och dom sista gick vid halv nio i går kväll så då passade vi på att plocka ihop lite och natta grabbar små. Sen var man super trött så då blev det sängen nästan.
Den här dagen har även den bara rullat på, gubben har varit ute och farit en vända. Så jag var själv med pojkarna en väda på förmidagen men den gick undan en kompis kom så då åt vi en bit smörgåstårta till frukost och små grabbarna höll oss syselsatta. Han har såna hyss för sej våran Emil så hjälp alltså, med stunder av utbrott. Tror jag skall köpa en hjälm till han, kastar sej hej vilt på allt och inget. Så det bara smäller, jätte jobbigt när han gör så där. Vet inte riktigt vad man skall göra åt det heller faktiskt, och han ger aldrig upp heller så.
Nej så förmidagen rullade på bra, min far min sin sambo kom en vända och fika och farmor och gubben sin och Inga. Sen tog dom med Emil hem då jag skulle väg klockan ett och det var så svårt att ha med Emil ditt så då räckte det ta med Liam han vet man var han är än så länge.
Sen var vi och hälsade på en kompis och Manges halvbror Mattias sen blev det en tur på byn för mej, Sanna och Liam. Så vi åt mat vi huberts (eller ja hon åt då vi grillade i kväll) sen en tur in på skoaffär och Sanna hittade fina nya skor hon köpte sen in på Linnèas och kollade lite Sanna fynda en tröja och jag ett par super härliga byxor till super pris :O) sen åkte Sanna väg kl fem för att åter komma hem med lillebror Oskar på söndag. Så jag och Liam gick hem vid fem och nu i kväll grillade my darling och jag, Liam med ett gäng kompisar.
Så det var gott och skönt att koppla av en stund. Nu blir det sova av, åker till Valbo i morgon och tittar lite se om vi hittar någe skoj.

Sen måste jag bara säga, till min älskade darling. Älskar dej så otroligt mycket, du är mitt liv och mitt allt, puss och kram din för alltid Linda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar