05 augusti 2010

Zommbie!!!


Smyger in en vända på bloggen min och tänker på dagen som varit i jämförelse med i går så har då den här dagen varit så mycket bättre faktiskt, dagen i går var katastrof aktig. Vilken dag!!!!

Men har då sovit typ i 11 timmar i natt som var, kände bara för att sova riktigt länge och bra och jag tog faktiskt en (två) sömntabbletter, men dom gav myror i benen mer än vad jag brukar ha så någonstans vid ett tiden var ja ut och plockade maskrosblad och kaninen "Edvin" och typ gick runt runt nere och blundade för huvudet och ögonen sa sov och benen sa spring fort som fan!!!! Usch jag som hatar myrkryp i benen och har det typ jämt och så förstärktes det hela av dom där jävla piller. För nog är det jävla piller allt, men man sover bra på det när man väl har somnat men dagen efter så blir man lite så där zommbie aktig faktiskt, halv slö (halv bakis) och allmänt skakis och det känns som om att man skulle kunna sova så där 12 tim till. Men upp på benen kom man strax efter tolv. Men nu sitter man här pigg som en lärka kände av dess piller fram till en sex sju tiden i kväll men tur var väl det så man höll sej vaken från klockan sju, för då var man på bilbingo med bästaste Åsa och vann, INGET ALLS hopplösa bingo!!!! Men man har då chansat i varje fall då.

I mörra är det torsdag och slutet på denna vecka närmar sej, i mörra kommer Liam hem och resten av dom som skall hem på fredag. Så nu blir det några toppen dagar igen, slippa vara ensam och bara fundera och fundera. Dagarna fungerar bra, men kväller och nätter dom är fan värst!!!! Jag skulle behöva jobba kväll/natt jag för då är jag som piggast... kanske blir annat nu när det blir mörkare och det ute och kallare och allt vad det skall bli. Kankse man sover bättre, för nu har man sovit dåligt i varje fall sen i April och det börjar bli något tröttsamt!!! Vet inte vad man skall göra åt det. Upp och nervänt värre... så i morgon blir det ställa klockan Liam kommer hem i skaplig tid på förmiddagen så man inte sover när dom kommer.

Nu skall jag kasta mej tilllbaka till facebook och forumet jag hänger i...

Önskar alla en toppen natt och jag skall väl i säng också bara jag blivit trött.

Natt natt

2 kommentarer:

  1. Hej Linda ! Läste att du får myrkryp i benen av dina sömntabletter. Jag har haft sånna förut och kunde inte ligga stilla med benen. Prova och byt, jag har nu Zopiklon Pilum och dom är väldigt bra. Jag känner ingenting av dom dagen efter. Kram från /tanten.

    SvaraRadera
  2. Hej, ja dom där propavan är hemska. . äter av min mans propavan han har haft sen tidigare. Så jag har inga skrivna på mej själv. Har testat ställa om klockan inuti ett tag nu i stället (men ej lyckats)
    Men annars har jag ju myrkryp i benen en då på kvällar och nätter också och det har jag haft så länge jag kan minnas 20 år i varje fall. Men det blir än jävligare av det där propavan, ifso kan bero på dos också.

    Tack kram!!!

    SvaraRadera