05 augusti 2010

Liam o Sanna!


5 kommentarer:

  1. kram å stå pådig.maken till dumma kommentarer har jag suttit å läst.hoppas jag aldrig får veta vem som är så ful å otrevlig mot dig visst ni har gjort många misstag men önska liv ur folk är sjukt beetende

    SvaraRadera
  2. Hej Linda! Du berättade för mej när vi blev vänner på fejan att du har en egen blogg idag när vädret var dåligt har jag gett mig tid att gå in och läsa den. vill först säga att jag blev väldigt imponerad av hur bra du är att uttrycka dej, Men inläggen från anonym (om det är en eller flera vet jag inte) De var i varje fall ingen fin läsning fruktansvärt hur vuxna människor kan vara ja det är i mina ögon sjuka som kan skriva såna vidriga saker. Det du och din man gjort får ni ju själva rätta till o ingen annan. Men när det finns så mycket onska i vår värd som framkommit i bloggen är det ej så lätt att komma igen alla gånger. Den hjälp ni får av soc mfl. är ju något alla får som har rätt till hjälpen. Du/ni kämpa på ni är värda ett bra liv. Att jag väljer vara anonym har sina skäl något jag ej vill gå in på här, tror att du kan räkna ut vem jag är isåfall är det bara bra. Min anonymitet riktas ej mot dej Linda ej heller din familj. En stor styrkekram det behöver du. Kämpa på ni kommer att lyckas.

    SvaraRadera
  3. Tack vännen, japp jag anar vem du är :o)

    Tack för att du läste bloggen och jag kan inte annat än hålla med dej faktiskt. Ååå det är ingen fara att du är anonym det är det inte, men det kan vara bra att vara det här. För det finns många vänner som jag har som är vän med dessa s.k människor som lägger dessa fruktansvärt idiotiska kommentarer på bloggen och dom har fått tagit mycket skit dom också. Bara för att man umgås med någon som man inte tycker om...

    Tack vännen!!!! Kram

    SvaraRadera