20 juli 2010

Vink, vink!

Jorå jag är med fast endå inte, för jag vet inte vart dom sista dagarna tagit vägen heller... vips så var dom borta och man kan säga att jaaa det har varit några bra dagar tycker jag. Bara rullat på i vanlig ordning! Full rulle!

Har faktiskt igentligen ingenting att skriva om, helt otroligt. Rätt skönt det också, för jag har lättare att skriva i tillståndet arg och ledsen en när man är S.k lugn och glad. Vet inte varför men det bara är så.

Så nää jag har inget att skriva i dag, så det blir ett super trökigt inlägg mest en VINK om att jag är här. Jag har nog semster :o)

6 kommentarer:

  1. Hej Linda
    Vad roligt att du är glad, det unnar jag dig. Ha det nu så bra och fortsätt vara glad allt går så mycket lättare då.
    Kramen till dig

    SvaraRadera
  2. Ja det har du rätt i, tack så mycket.
    *kram*

    SvaraRadera
  3. Catta: Ja fy fan det är det, underbart. Ligger på playan de la ykroken ha ha...

    SvaraRadera
  4. Semester????
    Linda har väl alltid semester, eller?
    Normalt folk jobbar och får semester, somliga har semester jämnt. Betald av oss andra skattebetalare.

    SvaraRadera
  5. Jaaaa mer Semester åt alla oss som inte betalar skatt!!!!! (vad skall man annars svara, dum fråga får dumt svar eller hur var det)

    SvaraRadera