04 juli 2010

Tja ba!

Ja här sitter vi och glor halv dant på tv och datan i knä så klart, börjar fundera på om man är beroende av datan alltså. För sitter man så nog fan har man datan framför sej allt och speciellt där man "hänger" är ju på facebook då så klart, med sina uppdateringar och gilla och kommentarer. Vad vore livet utan FB, så det är bara inse. Beroende!!!!

Filmen rullar i varje fall och jag har dottra bredvid som äter lite chips och hänger med i filmen, mer än vad jag gör. Blev en kvälls bloggning för min del. Ja får se hur länge det dröjer innan dottra är vid den andra datan, data nördar som vi är!!!

Dagen och helgen för den delen har rullat på som bara den. Bara att det är så varmt så, men skönt också. Men i går var nog den drygaste dagen, trodde man skulle tuppa av där en vända, men där klarade man sej i varje fall :o) Uppe skaplig tid i dag för Emil han vaknade strax före åtta han, men då somna han kvart över sju också i går. Så vi har donat på här hemma i dag, fixade klart det sista med gräset och städade övervåningen en vända och så var vi ner till öjeparken då en vända för att sedan hem och fixa lite ätbart innan han skulle bli hämtat av familjen då. Så nu är det bara jag och Sanna igen då och det blir genast så tyst och rastlösheten kommer som vanligt krypandes sakta men säkert. Lugn och ro, det är då man känner lite smått panik så här. Sen självklart pratat med hjärta mitt också då, nedräkning riktigt nu, jädrar vad nära. Me Like!!!! Men det gäller att göra det bästa och det mesta av dagarna för att få dom att gå, likaså på insidan. Tur dom har sysselsättning åtta timmar per dag och det finns gym och allt sånt där. Ååå telefon framförallt också. Så dagarna går fort, det har nästan gått tre månader nu och snart så är dagen här. Börjat räknat ner jag också och bakar man tiden så har den gått fort. Så snart så, skolan hinner bara börja så är vi där på dagen. Ååå vad jag längtar!!!!


Men shit vad varmt det är innne alltså, jag får nå fel 27,9 och man kan knappt inte ha fönsterna öppen heller för dom satans myggen som skall in direkt och dom har lyckats stuckit en i foten också, så klart så skall dom på något dumt ställe.. Men uppe där fungerar det bra, där kör vi med KD (korsdrag) ååå in där kommer dom inte, vet inte om dom är höjdrädd eller vad det är för så högt upp kommer dom inte.

Nu längtar jag tills i mörra som fan, men blir jobbigt att kliva upp, hundra år sen man var uppe kvart i sex på morgonen och jag har då gaderat mej och stället två klockor för har jag somnat då jävlar kan jag söva, men stora insomningsproblem och det blir alltid med tvång man lägger sej. Med eller utan hjälp ;o) Men att hålla på med en massa jävla sömntabletter bara för att kunna sova är ingen höjdare heller så man går där dagen efter som värsta zommbi och halv dö tills det är kväll igen. Nopp gillar det inte, joo i den bemärkelsen att man kan koppla av och ta det lugnt och halv slöa bara. Men nopp, klarat mej bra nu utan dom ett tag faktiskt. Men äter fortfarande den sovande läkarens medicin, stämmingshöjande eller vad det är. Håller på att glöma bort va fan dom är till för och bra för också, för det känns som om att slutar jag med dom så ja då ser och känns det lika ut i varje fall och andra sidan törs jag inte sluta med dom heller i rädsla för att man skulle må ännu sämre, så jag äter dom som ja nästan enligt rekomendation, ja jag höjde den själv så jag skulle väl ha ringt Andersson och hört om han är vaken. Ha ha ja gösses, glömmer då aldrig när han somna där på mitt första besök på ÖVM. Ååå när min man sa det är han du skall in till och jag trodde att han drev med mej totalt, för jag sa glöm det han är väl här själv han och till slut inser fakta när han ropar mitt namn. Hjälp och KP ringer där och tänker tala om för mej hur Andersson är men hon hann inte långt och vips var jag inne i hans rum. Ja nej fan det glömmer man aldrig!!! Men som sagt duktig med medicin och jag skulle för länge sen ha diskuterat min medicin och "förändringar" och sen är han himla intreserad av kriminella människor också...

Jahapp nej nu har dottra satt sej vid den andra datan och jag tänker då gå och ja röka!!!

Sov gott för det skall ja göra nåt tag!!! Bara komma t ro först så! See You!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar