03 juli 2010

Mitt i natta!

Ja här är man mitt i natta nästan, eller ja det är det väl klockan är strax efter tolv. Lite lagom "halv seg" så där. Så nog är det nära sängen snart allt, bara hoppa in i en dusch så för det har varit så jädra varmt i dag. Men så skönt!!!! Ååå det betyder ute hela dagarna typ, hela dagen har rullat på varit i parken en vända och lite sånt här. Bara njutit av dagen så att säga. Pratat med hjärta mitt också, snart så får vi ses igen :o) Riktigt nice och snart så ses vi varje dag också ännu bättre!!! Tur tiden går någorlunda fort, ja saknar han så! Barnen också självklart!

Näää ja läre sätta fart och hoppa i duschen, annars kommer jag aldrig i säng känns det som.

Önskar alla en toppen helg!

9 kommentarer:

  1. Nämen oj gumman..har du lämnat en kommentar..dax att köpa en trisslott då eller? Nej då bara skojar med dig men det hör ju inte till vanligheterna menar jag.. ;)

    Tack så mycket för din lyckönskning! <3

    Kraaaaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  2. Ja jag är så förbannat dålig på att lämna avstamp efter mej så det är nå hemskt och nu kände jag bara jag MÅSTE!!!!!

    Ni var så fina och ringen också!!!! All lycka önskar jag er åter igen1

    SvaraRadera
  3. Ja hoppas han kommer ut snart så ni kan börja "jobba" igen.

    SvaraRadera
  4. Ja han har inte många dagar kvar han nu, så känns bra det. Japp jobba tillsammans åt rätt håll. Blir perfekt det! ;o)

    SvaraRadera
  5. Shit vad kul att ni snart får vara tillsammans igen :)

    SvaraRadera
  6. Ni sitter snart där igen! TJUVPACK SOM NI ÄR!!!

    SvaraRadera
  7. Jag hoppas att han mister det där mopedkörkortet han har då han änvänder mopedbilen i brottsligt syfte

    SvaraRadera
  8. Ja man har alltid sina små önskningar och jag kan medela att din önskan den gick inte i uppfyllelse.

    SvaraRadera