30 juni 2010

Go kväll Edsbyn!!!!


Usch va ja blir arg!!!!!! Jävla bingo helvetes jävlar, skit bingo! 100 spänn fattigare, men jaa äää chansar man inte kan man inte vinna heller. Så jag chansade och vann fan inget alls. Va mej hopplöst vinna nå, kunde väl få vinna lite då i varje fall määän närå. Inte alls... så nu känner man jag åker ALDRIG på nå mera bingo. Men man är väl på det nå tag igen tänker ja...

Sanna o kompis har kommit hem från en härlig 24 tim tripp till Åland också, så dom verkar då ha haft kul, så det är roligt. Vette tusan vad dom gör där uppe får väl ner dom i vardagsrummet snart. Musiken den poppas, så rutorna ramlar väl ut dom också :o) Närå... men det är då tur att man inte bor i lägenhet säger jag nu när man bott i hus i ja tre års tid, skulle få nå fel och bo i lägenhet. Sen har det inte fungera heller, för i familjen Eriksson är det inte tyst ofta och tonläget är högt typ jämt, har säkert blivit utkastad innan man ens hunnit med första flytt laset. Näää bubblan!!!! Tur man bor där man bor, trivs så himla bra så det går inte i ord att beskriva! Gillar verkligen detta hus och har aldrig trivas så bra någonstans som här nere i "kroken" vi och "spökena" :o)

Japp då var denna dag förbi också, går fort! En dag närmare min man och kiddsen pappa. Längtar så!!!! Vara under samma tak och kunna fatta en massa beslut tillsammans på ett annat sätt en bara via telefon. Så nu får tiden gå ännu fortare!!!
För det är inte långt kvar nu :o) Närmare än man trott att det skulle bli :o)

Nepp ta och surfa vidare och hitta nå skojsigt är då så himla pigg också, allt annat än vad jag var i går kväll. Shit vad dålig jag blev i går kväll, hade förviso tagit två cider i värmen och satt och soffta framför datan och fy fan så dålig jag blev alltså! Visste knappt tid o rum, vaken men endå inte, mådde illa som fan, hjärtat slog i två hundra och ja nej fy fan!!! Va hemskt! Deckade riktigt och ja ta me tusan efter det där så sov jag i hela 14 timmar och i dag som borta. Märkligt!!!!!!!

Ha en go natt alla o sov så gott! Det skall jag göra också om en tag!

Natt natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar