29 juni 2010

Åland!!!


Whiihooo, ho ho någon hemma liksom!!! Fan va tyst det är, bara katterna som kör race annars så himla dött alltså!!! Inga kidds hemma överhuvudtaget och då tampas man med det här "Hjälp ja har inget att göra, vad skalll jag göra" Visst det finns massor att göra på den här gården har fan inte ens städat klart det där som är runt omkring boarna här nere. Men jag har ingen lust, ingen lust alls!! Gräset det växer och man skulle ha gått ett runt runt där ett tag också så skulle det se ut bättre. Meeen ääää ja skiter i det rent utsagt, svärfar var ner och röjde lite i dag vid staket och så här. Men nää får bli en annan dag en annan gång när man har lust!

Just nu bara så förbannat trökigt!!! Små pojkarna är hos sina placerings familjer, Sanna är ute och åker båt med en kompis o hennes mormor. Man känner bara jag vill åååå!!! Gud va mysigt, sitta där uppe på däck i detta finna väder efter att först ha köpt nå gott i baren. Whii skulle vara hur nice som helst!!! Men näää och dom andra barnen inte hemma heller. Så jag vette fan va man skall hitta på för nå, nå förslag (?) För ja vet då inte, för det är alldeles för lugnt för min del och det är mycket roligare när något händer, vad som helst!!!! Jaaaa inga tråkiga saker, roliga saker. Lugn och ro är fel det med, för ja blir så rastlös! Så som det känns nu så skulle jag kunna fylla många rader här. Men det blir sånt ältande då så!!! Trökigt har jag i varje fall, så någon som vill hitta på nå roligare, call me!!!!

Jaha och klockan är snart fyra, undrar just ja om inte båten går vid fyra eller är det fem eller vad brukar det vara tro. Ja nåt sånt i varje fall då (vill vill vill ja ååååå)

Inte gjort så mycket i dag förut sovit och var väg med L och drog en fika och varit till SOC som aldrig gör nå, ha ha.. mycket riktigt dom spelade kort på datan. Näärrååå det gjorde dom verkligen inte, dom hade säkert haft lunch när jag kom ditt för jag kom vid ett och kom inte ihåg att dörren där vid entrèn var låst (lunch stängt) så man höll fan i mej på att gå igenom den, van att dörrarna öppnas bara! Näää så jag var in och svarade på en miljon frågor (känns det som) och det hos J, shit vilka frågor och det är med tidsuppfattining och komma ihåg sånt där det är fan i mej inte så lätt, men tog oss igenom papperna på över en time i varje fall! Frågor som man normalt inte tänkt på om hur det ser ut nu, om hur det sett ut bla bla blaaaa... men avklarat i varje fall!
Så då var det gjort!!!

Näää så dagen har inte haft så mycket mera en så att erbjuda! Fixat och ringt netonnet.se i varje fall. För telefon jäveln ja har den kan man bli galen på, allt fungerar hur bra som helst på den och man har lärt sej pekskärmen men när man pratar i telefon så får den en förmåga att tappa nåt. Jag hör personen i fråga klockrent men dom hör fan inte mej, inte förän man återigen har ringt upp och i bland fungerar inte det heller då får man starta om fans tyget och då fungerar det. Vette fan varför den gör så, väntar bara på papper från dom så skall jag skicka in den och så får man trökas med någon annan mobil för det kunde ta en till tre veckor innan man fick tillbaka den igen. Suck!!!! Gamla telefoner dom håller då dom i varje fall. Lika bra in med den för jag var sekunden i från att dra den i asfalten i dag för att prata i telefon och cykla på en cykel med allt för hög sadel och i samma veva telefon krånglar, då var det nära att jag skulle bli utan yttligare en telefon, måste ha förbrukat ett x antal telefoner sen man hade sin första. Allt från att ha dragit den i backen eller bokstavligen talat vridit sönder den. Så jag hoppas papperna kommer snart så jag hinner skicka den innan jag har slängt den daaa!!! Grrrrrrr.....

Nääää gött folk, här skulle jag kunna sitta länge och skriva i dag känner jag bara för att ja ska ha nå att göra, men nu skall jag ta cykel för att fixa hem lite Muuuu till kaffet och kanske fundera på om man bör äta nå i dag (men näää tror ja hoppar det allt för tråkigt att äta själv och inte hungrig heller och hatet mot matlagning består nog för resten av livet ut) men vorre gött med nå annan gött ååå, speciellt i värmen.

Ja drar ut, I have too!!!!!!!!!! :o)

Seeee Youuu!!!

19 kommentarer:

  1. Jag har två förslag om vad du kan göra. Det första är att du sent i natt hoppar från gångbron vid gymnasiet och glöm då inte att binda något jejält tungt om fötterna. Det andra förslaget är att du knyter upp dig i en strypsnara i eran bod och glöm då inte att låsa igen dörren ordentligt från insidan.
    Med Stort Tack På Förhand

    SvaraRadera
  2. Tänker jag inte göra, för så feg är jag inte och kommer aldrig att bli heller!!! Men det låter ju som om att det där var din egen planering för din egel del, fega piss råtta!!!

    SvaraRadera
  3. Det blir ju ofta så när man är van att ha fullt omkring sig att sen när det blir helt tyst så sitter man där o har så tråkigt..

    SvaraRadera
  4. Jaaa nå hemskt!!! Fruktansvärt!!

    SvaraRadera
  5. En gammal skolkamrat30 juni 2010 kl. 18:37

    Det första inlägget lyckades få mitt hjärta att slå dubbelslag... av besvikelse. Jag har skrivit flera inlägg här MOT Linda och Mange. Men det här är hemskt att läsa, hur fasen man kan önska nån annan människa ur livet?? Ja det finns fall då det är befogat men nu har ingen fått sätta livet till pga dom iaf. Sen att dom gjort en massa andra idiotiska saker det är ett/flera andra kapitel.

    SvaraRadera
  6. Ja du gamla skolkamarat, somliga är inte riktigt riktiga i huvudet anser jag. . Ååå du lär ju inte få nå svar på din kommentar eller av den som skrev detta inlägg. Men jag tackar dej för ditt inlägg i varje fall. Tack!

    SvaraRadera
  7. Har läst annonyms insändare med tips till Vilda vad hon kan göra . Jag blir både arg o förvånad, hur kan en vuxen människa uttrycka något så kränkande till en annan.Mina tankar blir då att det är ej det lättaste att rätta till misstag vi alla kan begå när det finns människor med så jä--- sjuka tankar i detta samhälle. Nästa gång kan det vara du som begår något misstag.

    SvaraRadera
  8. Jag har följt den här bloggen periodvis, och visst har jag mina åsikter om Linda och hennes man, deras leverne. Men att läsa vad "Anonym" skriver är verkligen hemskt! Det är ok att ha andra åsikter än ngn, men att önska livet ur en annan människa!?! Detta borde anmälas.

    SvaraRadera
  9. Ja men detta är så lite så, jag godkänner inte alla kommentarer heller. För jag orkar inte med en massa hot och skit. Men det är väl roligt att "jävlas" när dom vet man tänder på alla fyra. Ja det är jävligt bedrövligt hur somliga får hålla på. Men det kanske är olagligt det där e... skulle jag gjort på samma sätt har jag varit anhållen för länge sen!! Antar jag.... tur man inte sjunkit så lågt som somliga i varje fall, men sen tycker jag att somliga är värda att "skylla sej själv" också, jävlas man så får man ta konsekvenserna också. För det har då jag fått gjort i mitt liv och ståt för mina fel öppet och ärligt.

    SvaraRadera
  10. Hoppas att du efter detta hamnar i och får för alltid vara ensam i HELVETET linda

    SvaraRadera
  11. Näää usch fy fan, inte på samma plats som dej i varje fall! Ååå jag tycker det inte är nå helvete heller bara en liten uppförs backe och vet du, du skulle aldrig kunna kämpa och orka så vips så RULLA DU LÄNGRE NER

    För ja jag ger aldrig upp!!!! No Way!
    Ååå du står tydligen som förlorare redan, syn om somliga!

    SvaraRadera
  12. Den öppenhet och ärlighet du påstår dig stå för Linda tror jag inte riktigt alla människor delar med dig. Sen skriver DU : "somliga får skylla sig själv" "jävlas man får man ta kosnekvenserna" Och så tycker du det är konstigt att folk är lite otrevliga på din blogg som du har furit fram här i byn. Du skriver även hur du tycker att det är begrövligt hur somliga får "hålla på".
    Lilla dumma flicka har du absolut ingen självinsikt??
    //"HAN"...vars inlägg förmodligen inte kommer att publiceras.

    SvaraRadera
  13. Näää men jag har då inte krävt att alla människor skall dela den med mej heller, för så kommer det aldrig att vara heller. Alla tycker olika och olika människor uppfattar olika. Men vad är viktigast igentligen och för vem är det viktigast för.
    Ja är det inte så, somliga får skylla sig själv och jävlas man så får man ta konsekvenserna. Så sant så, jag har fått skylla mej själv i mina misstag och mina handlingar och jag har fått ta konsekvenser också. Så kom då för friden inte och säg nå annat och det gäller alla det, handlingarna man gör så kan man ju inte skylla på någon, så det är liksom bara att skylla sej själv. Typiskt många det med, man skall jämt skylla på andra. Inte våga stå upp och säga visst jag gjorde fel, jag har problem jag har bekymmer, jag får ta konsekvenserna och jag är beredd att ta det. Men det är väl alltid lättare att skylla på någon annan. Men så lågt tänker jag inte sjunka i varje fall. Ja visst är det bedrövligt att somliga får hålla på, men den som gräver en grop åt andra faller i den själv på slutet i varje fall.

    Tur man inte är sån säger jag, dumma lilla HAN

    // HON som skulle vilja att HAN kom på en kopp kaffe

    SvaraRadera
  14. Tackar för inbjudan men måste nog avböja med tanke på att alla du/ni kommer i kontakt med slutar det för det mesta illa för. Kaffet du bjuder på har jag ju redan betalat så då kan jag ju brygga mig en kopp hemma i lugn och ro istället. Du skriver att du inte tänker skylla på någon annan...."så lågt tänker jag inte sjunka" Rannsaka dig nu mytomantjuvlinda...annars kan du ju läsa igenom din blogg eller begära ett sk. utdrag från "Farbror Blå"
    Hela din blogg är ju ett förljuget, analfabetiskt, mästerverk.
    //"HAN"...som förespråkar att ärliget ska vara ömsesidig...inte få det att låta stort och bra i rätt öron!

    SvaraRadera
  15. Ha ha ja heller hur, ja riktigt illa. Så "illa" att dom kommer tillbaka. Uppför dej du med så kanske du får lite kompisar också ;o)

    Ja just i fan ja, det är du som betalar för så gott kaffe, vet du då vips så smakade kaffet ännu godare när jag vet att du varit med och bidragit till det.. fan om du kunde ge någon krona till så man hade råd med lite lyx kaffe också... fan det skulle dom införa. Uscha snål då ;o) Mera pengar till mej!!!!!

    Läsa igenom min blogg (?) varför skulle jag det, det är ju jag själv som skrivit här, det här är min blogg, bara min blogg. Jag styr här!!! Näää läs du i stället, du verkar ju ha gjort det några gånger, du är den mest trognaste läsaren.

    Begära utdrag från "farbror blå" vad skall det vara för utdrag menar du??? Näää näää, vet vad jag har för konsekvens ja av det man ställde till med. Så begär du själv ut dom papper du vill ha av "farbror blå" Finns annat man kan behöva farbror blå till :o)

    //HON som vill ha dyrare kaffe!

    SvaraRadera
  16. Lögner, undanflykter,nya brott, försummelser av all dina barn och mår dessutom bra av att leva på andra. Dessutom en flitig bloggerska som varken kan läsa ELLER skriva ordentligt. Sanslöst att du ens försöker övertyga nån längre, alla vet redan vad du går för.
    / En till HAN som spyr vig blotta tanken på HON.

    SvaraRadera
  17. Övertygar ingen annan än mej själv, ja men jag har ju KANSER sedu, mohahaha...

    //HOn som är bäst!!!!

    SvaraRadera
  18. PÅ VADDÅ?? HERREGUD VA STÖRD DU MÅSTE VARA LINDA!

    SvaraRadera
  19. Ha ha ha!!! (tänk att man alltid retar någon)

    Skulle aldrig hänga på ett ställe jag där ja bara blir uppretad, näää fy tusan! Men somliga kan inte lätta bli tydligen. .

    SvaraRadera