09 juli 2010

Men nu tror ja väl...





Ha ha jag måste verkligen ha drömmt, rätt bra jag. För jag trodde nämligen att jag hade bloggat i går och nu till min förvåning så ser jag att jag inte gjort det, var in och kollade utkast också, för i bland kan det bli nå så det sparas i Utkast. Men närrrå, det hade hon inte gjort och ja men jag trodde det i varje fall. Inte undra på man drömmer konstigt när det krånglar, för skrivaren bara jävlas där borta och nu när ja lyckats få så att den skriver ut ja då är det bara räder och konstiga färger som kommer över bilden. Galen man kan bli, ååå lill datan är så "packad" så den är så trög, så det är väl inte undra på man drömmer att man har bloggat da... Men nu så bloggar jag i varje fall och det har jag full koll på tror jag i varje fall, man skall aldrig vara för säker.

Dagen i går den gick så här vips raket fort och det blev lite förnyelse igen, var ju fan inte hundra nöjd med frisyren, blev ju inte exakt som på bilden. Ja exakt blir det ju aldrig men man kan ju komma väldigt nära i varje fall. Så jag var väg och tunnade ur det riktigt rejält kan ja lova och nu himla super nöjd!!!! Skit bra blev det, nöjd som fan. Det är jag liksom!!!!! Älskar kaxigthet och ett allmänt jävla uppkäftig look!!!! Äää nä men inte så, men alltså ni förstår vad jag menar inga himla rosetter och väsen i håret, utan det skall liksom vara EGET och ja nu är det ja. Plus att man var väg och pyntade läppen med er percing, ja ni ser väl om ni tittar, alltid velat ha i läppen enda sen jag och syster o man var till Gävle för ett x antal år sen och vi alla tre gjorde percing i tungan och min vän som också var med gjorde i läppen fast mitt på. Min sitter ju på sidan. Det blir så här allt dyker på en och jag kan inte vänta utan måste göra det så snabbt som möjligt helst nyss, så japp, äntligen fick jag min efterlängtade percing i läppen.
Hade även KP här nere ett par timmar i går och vi satt och diskuterade om jag skulle börja spela bandy eller gå med i någon frikyra, svårt val. Ha ha, närå inte riktigt för det blir inget av antingen det ena eller det andra. Nej nej nej, hua hemska tanke! Pratade mest om hur det varit sista tiden då hon varit på semster en vända så där och lite fram o tillbaka om kiddsen o planeringar och en massa sånt där. Så det var nice träffa henne igen, gillar henne verkligen!!! 14 månader i familjen och blir man någonsin av med socialtjänsten, då skalla banne mej KP A vara kvar!!!!!

Dagen i dag gått fort också, uppe halva natten men ja man lyckades trots halv ta sej ner för trappan in i köket tända en cigg på med livets dryck, kaffe och öppna det andra ögat för att slå rätt nr, telefontid är då nå som är svårt tycker jag. Man sover över, missar o bommar och glömer bort!!! Men det blev då gjort och sen löpte dagen i dag på fort som bara den, hämtat Oskar på fritids och sen blev det lite bada och greja för Emma o Oskar och sen väg och var uppe vid svärmor och gänget och kom då tusan inte hem förän halv åtta och då åkte grillen på, hade ju köttbit kvar i frysen så den passade man på att kasta på grillen med lite kort och strips. Gött gött!!!!

Kidds som leker ute på gården och ja Oskars kompis Jeppe sover här i natt så nu skall jag då ta och kolla vad dom gör ut och önskar er alla en fortsatt trevlig fredag kväll!

4 kommentarer:

  1. Haha.Jag röstar allt för frikyrkan jag.Tänk du vad trevligt vi skulle ha!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jamäään, fru Holmsten. Skulle se tokigt ut det om jag skulle vara med i frikyrkan, jag var med på en frälsning inne på smyrna kyrka en gång och jag var alldels chockad jag när små kiddsen sprang och lämnade "stora pengar" i den där skålen eller vad det skall föreställa, när folk grina och skrek och var fullkomligt galen!!! Ja det var nå så hemskt tyckte jag och jag tänker aldrig se på något sånt där igen i mina ögon likna det Helge FOssmo nr 2 alltså, jag jag tycker det är skrämmande jag i varje fall. Detta måste bli ett inlägg nå tag för ja fattar inte det där. Nu vet jag att du inte är med i den församlingen och jag vet absolut inget om dom andra frikyrkorna heller. Ja tycker om allt folk oavsett pundare, bandy folk, religösa eller vad det nu än kan vara. Men att ha sett folk skrika och gråta och tala i tungor och sen möte den tanten på Hälsocentralen som sen skall vårda mej eller en sådan hög uppsatt människa inne på kommunen det är skrämmande det tycker jag. Så detta får det bli ett inlägg om nå tag snart kände jag, kul få lite olika åsikter och alla får ha sina åsikter. Kram på dej fru Holmsten hälsa Håkan å.

    SvaraRadera
  3. Hej på dig Linda
    Jag såg dig som hastigast på ICA häromdagen
    du blev verkligen skitsnygg i håret.

    SvaraRadera
  4. Tack ja riktigt nice!!! Skall vara lite så där halv kaxig störig frisyr på mej, ska det va så skall det vara. Men jag trivs med den nå så grymt!!!!

    SvaraRadera