27 juni 2009

Wiii så varmt!

Ja nog är det de allt, riktig värme som råder över Edsbyn! Hur det är på andra ställen det vet jag inte, man kollar så väldigt sällan på väderet på tven. Tycker det bästa vädret är att vänta och se...
Gör inte så mycket mer än att vi bara är hemma, Oskar och Emma är för andra gången i dag väg och badar i öjeparken. Börjat att släppa Oskar lite själv också, för det är inte alltid man kan följa med. Så vi har börjat släppa honom lite här och där om allt skall fungera!

Bröjat samlat mej och fixat fram lite matrial till min blogg tänkte skriva om en period mellan -04 och -06 ett tag lite inlägg fram och tillbaka. Så jag har börjat lite lite i arkiviet "huvudet" så under dagen eller mot kvällen så tänkte jag börja att skriva lite om det, om saker och ting. Tänker inte namnge några personer eller så om det är något speciellt jag berättar.

Så ja... vi hörs under dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar