26 juni 2009

Äntligen!

Ja det var mej nå hemskt segt att få barn i säng i kväll, Emma o Oskar kom i säng halv elva. Men inga protester och man hörde inget så dom somnade nog ganska så snabbt och Emil somnade strax före och Liam han somnade inte förän närmare halv tolv. Så man orkar inte göra så mycket mera i dag, Sanna är vaken ännu men hon är så pass stor så det fungerar bra. Värre med dom två små som Emil och Liam, blir ju inga kvällar att göra något "eget" på för vem har lust att börja med något mitt i natten?? Så hopplöst svårt med dessa tider så!

Sitter här framför datan med min Bacardi Breezer, gött som fan!! Gjorde man utan dom då! Ha ha valde säkert en annan sort, hi hi. Nej men vad tusan, farligt gott!

Tänker på det här med dom satans däcken också, fan fan fan!!! Vilket misstag! Man hade väl kunna backa tillbaka tiden och verkligen tittat på däcken också vems fan det var. Men hur skall man veta när man själv beställt!!! Men dessa två poliser tyckte det var då märkligt! Å då tyckte dom att det var "svarta marknaden" riktigt. Då funderar man blir det nå om det också. Då är allt man säljer då typ på blocket, tradera, ljusnan annonser eller vilken sida som helst som handlar om att sälja saker svarta marknaden då???? Fattar inte det där, ja!!!!
Ääää vad skall jag göra åt det då? Vet ju inte det heller så... Får låta det ha sin lilla gång.
Trodde jag aldrig skulle få uppleva något dyligt. Jag har gjort mycket i mina dagar herre gud!!! Hur man har hållt på igentligen, det är väl därför man är så noga med barnen om vad som gäller regler o.s.v för på något sätt tror jag på det att det måste stoppas redan som barn. Gång på gång och att man bara inte sopar det under mattan! Då blir det typ bara varsegod och fortsätt. Nej dirket skall man agera och det har jag gjort med våra kidds när det varit något rakt av! Tveklöst och det hoppas jag att jag gör i fortsättningen också!

2 kommentarer:

  1. Ja, det är så svårt med dessa tider. Och allra helst nu på sommaren tycker ja. :-) Det blir inte mycket egen tid över då. Allt blir upp och ner!

    KRAM!!!

    SvaraRadera
  2. Ja det är super svårt är det, verkligen. Å man blir ju så les när klockan är typ elva halv tolv. Då har man dåligt tålamod, men det är klart man är trött själv också.

    SvaraRadera