26 juni 2009

Polisstation o Härlig Freda kväll!

Härligt det är ute! Hoppas värmen är här för att stanna, med uppehåll mellan varen! Love solen!
Snart dags att lägga dom små också hoppas jag, vore toppen med en lugn kväll. Men Emil somnade i vagnen när vi gick till Ica vid halv fem tiden, så det åter står att se och nu precis kommit hem från kägelholmen tog med kiddsen och gick ditt och fikade bort några kronor och kiddsen lekte. Rätt fint där nere!
Men nu åter hemma igen och jag tänker inte göra så mycket mera i dag känns det som, men har en "hög" med tvätt som skulle ha fixat. Men säger som Oskar brukar säga "örska" och det känns som så örskar inte (orkar inte) Någon som har lust att göra det??? Ha ha nej då, andan fallar väl in något tag.

Ja just det ja, jag var på förhör på snutstation i dag var jag, klockan ett träffade två munter gökar till poliser här uppe dom jobbar väl i Bollnäs vad jag förstår dom båda. Blev nästan förrvåndad när dom var två!!! (säkert med rykte och bakgrund att göra, har nämligen så där för en fem års sen fått ett smärre utbrott där inne och det var inte så glada minner) Men hur som helst gick det super bra. Men skulle väl bli ett förhör till framöver, ååå mina öron. Vi får se om jag åker på att bli skyldig på att betala för detta eller rättegång om det hela det vet jag ej. Men jag har erkännt att jag sålt. Men som det hela är ett MISSFÖRSTÅND! Så vi får se. Återkommer om det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar