26 juni 2009

Helg!

Men en rasande fart gick denna vecka också och nu är det helg igen, verkar bli en fin helg.
Inga planer för helgen mer än att vi tänkte åka till furuvik på Lördà men att det är sånt krångel, problem resa dit och ingen barnvakt till Emil och Liam då. Så jag vet inte hur vi skall göra. Men sommaren är inte slut ännu och det kanske passar längre fram, hade varit kul att hitta på något mer än att bara vara hemma på gården. Så ja vi får se framöver...
Varje fall träffa farbror blå jag på eftermiddagen och Darling slutar jobba kl tolv. Så se vad vi hittar på sedan. Tänkte ta en tripp till parken redan nu. Men den planen sprack, Liam somnade klockan nio och Emil har precis vaknat. Så Liam sover väl ett tag och darling slutar som sagt klockan tolv och sen skall jag väg så det lär inte bli så mycket parken före två i varje fall.

Ääää jag tar dagen som den kommer för man vet aldrig hur den slutar hur som helst så.

Nepp nu skall jag fixa ordning en flaska välling till Emil som sitter och myser med storebror Oskar i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar