28 juni 2009

Hur det hela började! Del 3

Månaderna och dagarna som gick, blev väl bara värre och värre.

Berondet av att bryta och hämta saker blev allt större och igentligen var man ju totalt trött och slut av det hela. Beroendet var så pass starkt att vi kunde ha festat typ i en ja hel kväll, vi säger sex timmar för att beronde av att ge sej ut var starkare. Det spelade ingen roll om man hade festat så länge för att sätta sej i bilen. Jag minns endast visa bitar av det här som olika platser där man har vaknat till efter att ha kört mil på mil och inte vetat att man kört.

Festandet tog över mer och när woxstock festivalen var -04 så hade vi supit typ hela dagen hemma hos oss och vi viste mycket väl om att byborna var förbannade på oss, det blev bråk mitt uppe vid söder men några som inte var från orten. Dom jagade oss och vi dom.
Vi hade från ett utav stugorna ett luftgevär bl.a på förvaring och detta kom att komma med i bilden. Jag har darling blev som jag minns osams om något jag kommer inte ihåg vad. Jag står på våran grusplan och diskuterar i en häftig diskusion med darling och mitt i mot mej står X. Från parken kommer som jag senare skulle få reda på en "kändis" som spelat på festivalen Johan Johansson och går upp mot oss från öjeparken. Jag vet inte inte om Johan uppfattar att jag och X bråkar, men jag gapar och skriker åt darling i telefon.
Johan börjar gapa och skrika från sitt håll och jag ber honom att kom inte hit för du har inget med detta att göra, gå!!!! Men han väljer att korsa vägen och komma över och då säger jag åt darling att nu är det bråk här så nu kommer du hit! Bråk uppstår och jag skriver för min egen del att jag ger på Joahn det jag förmår och i samma veva dyker darling upp och ett skott avlosas.

Ryktet på byn går om misshandel och skottlosning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar