20 juni 2009

Avslutad!

Jupps nu är den röstning jag haft i x antal dagar avslutd och den blev så här:

*Roliga saker och ting 14%
*Vårat liv för och nu 74%
*Barnen 33%


Så det ni läsare vill veta mest av är "Vårat liv för och nu" så jag tänkte jag skulle försöka uppfylla det så mycket som möjligt, kanske inte blir i rätt följdordning av år att bedöma, men jag kommer att berätta lite av varje om vårat liv för och jag kommer även så klart att berätta om vårat liv nu. Saker som händer just nu om det typ är något speciellt innan allt är klart, planering, kontakter o.s.v som jag kanske inte kan berätta om i dagsläget får dyka upp när det är klart. Sen kommer jag naturligtvis inte kränka min familj våra älskade ungar. Men visa saker är mera privat för att inte "hänga ut" kanske just det barnet. Men i denna familj finns det väl inte många hemligheter. Sen om jag kommer berätta något som jag inte vill namnge denna person som kommer X att användas mycket.

Så häng med på en fartfylld blogg och kom i håg här händer saker hela tiden och besök oss ofta för att inte missa något.

Ha en underbar kväll bloggläsare och nu skall jag ta en gräddkola med mjölk(ja hannas cider är tyvär slut) Mums!!!

Men hur som helst så skall det bli kul att uppfylla detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar