02 mars 2010

Rättegång!

I mörra blir det rättgång, igen för andra gången i samma mål fast sist ett avslut som gick så fort, satte oss med åklagaren, vitne inkallat och vitne skall höras avslut. TIngsrätten skickar ut nytt datum... så i morgon skall vi äntligen väg så det blir klart någon gång också. Jag pratar alltså om våran hund Cliff vi hade förut när dom var upp och hota och hade sej, så denna gång så sitter vi med åklagaren i varje fall. Så det blir bra så blir den klar också, får vi se vad x får för dom på det hela. Han var endå in i våran bostad och ut lika fort igen och dummade sej med en kniv i bilen. Ååå gösses tiden går så man hinner liksom glömma bort tycker jag, äää hur som helst det blir bra. Få bort den ur världen.

Snart slut på denna vecka också känns det som, tiden går så himla fort. Skulle varit på sjukhusbesök i dag men tycker att jag är för frisk tänkte jag säga, nej men det är ett återbesök men ärligt talat så orkade jag faktiskt inte med den. Får ta den en annan gång.

Så i mörra blir det väcka Oskar och få väg han till skolan och Sanna är hemma för hon har ont i halsen och det så hon får vara hemma en dag till. Liam skall till sin stödfamilj vid dagis slut och blir borta till dagen efter, klockan lär väl bli bra nog sent innan man är hemma igen och sen skall han dit i helgen också. Är då toppen att ni finns. Å till helgen kommer Emil hem också, så då blir det mysa med honom i lugn och ro och lägga en massa tid på honom för det är mycket till nästa vecka också så då är man glad att bonusfamiljerna finns, låter finnare med bonusfamiljer än stödfamiljer tycker jag.. men det är ju som man vill använda vilket ord.

Älskar dom båda familjerna i varje fall!!!!!

Nää nu tittar man i kors med ögonen men klockan är bara några minuter kvar till tolv också och ny dag och klockan ringer väl i bra nog tid i morgon så då är det bara masa sej upp och se glad ut.

Hörs i mörra kväll! Sov gott!

5 kommentarer:

  1. Jag har sagt förr STACKARS ERA BARN!!!

    SvaraRadera
  2. Varför är det stackars dom da?

    Ja jag kan ju hålla med om att det är synd om dom eftersom det finns s.k vuxna människor som ställer till det för dom, genom att själv göra så mot dom och själv använda sina barn som redskap. Visa borde inte få ha barn.

    SvaraRadera
  3. Intressant att du säger det!!!

    SvaraRadera
  4. Ja jag utövar då i varje fall inte såna saker som hjärntvätt och håller på med mina ungar så dom skall vara dumma på andra barn som exempel... för det är så sjukt när man använder barnen som redskap för att nå den man kunde gå till direkt istället, sånt folk borde inte få ha sina barn, men som tur är så räddas någon i bland och några blir i kvar.

    Så där med kan jag ju säga så här så får vi se om den skyldige tar åt sej: 7-2=5 betyder alltså en bit på väg, så nu vill vi se 5-5 också, så blir det 0 kvar sen.

    SvaraRadera
  5. Ja jag utövar då i varje fall inte såna saker som hjärntvätt och håller på med mina ungar så dom skall vara dumma på andra barn som exempel... Tro du på det själv eller? Annars kan man väl fråga Å ! haha!

    SvaraRadera