01 februari 2010

Avslutning!

Jupps i dag var det sista kurs dagen på föräldra stegen, nu är det bara fylla i den här utvärderings pappret på det hela och lämna in. Så det blir väl att pyssla med lite senare... och härlig grupp var det. Den dvd film man följer med frågor till och diskusioner så har väl inte dvd filmen gjort mej något "klokare" så att säga det är själva gruppen av människor som har gjort nytta för ojj vilket härligt gäng alltså.
Finns en tjej som är helt otrolig, så enormt mysig och en riktigt kämpe som har gått igenom så himla mycket och gör det än i dag. Ååå jävligt likt mej faktiskt och hon kan känna igen sej själv i mej. Ja vilken tjej alltså, man sitter som magiskt och lyssnar på henne när hon pratar! Du vet vem du är och jag säger bara du gör det så jävla bra och du är fan min idol!!! (får ju inte glömma bort dom andra absolut inte alla är olika och det och hela gruppen har gett mej något och denna tjej gav mej så himla mycket)

Annars var väl helgen av det sämre... drabbades av inbrott i vårat hem och i garaget och mycket mer än så tänker jag inte gå in på då det är polisutredning på det. Så vi får se hur det går.

Annars då kallad till den här rättegången om en månad, ja den ni vet jag bloggade om förut över hunden cliff vi hade där uppfödaren påstår att vi inte betalade något. Den blev ju intställd när vi väl kom ner för då hade vitne klivit in i det hela. Så nu är vi kallad som målsägande för det igen och det mesta handlar ju om att han trängde sej in i våran bostad så vi får väl se hur det går, var i början på Mars så jag skall väl blogga mer om det sen när den varit.

Hua fick kallelse till Lars Andersson igen på ÖVM i Bollnäs... ja gösses. I morgon redan och hjälp alltså. Svårt att prata med en läkare som sover (se tidigare inlägg) Men medicin jag äter nu är toppen i varje fall och han värkar ju kunna sin sak om mediciner i varje fall och grymt intresserad av "fängelse kunder" så det vill han gärna veta mer om tiden på anstalet. Ja ja ja hur som helst skall jag ändra den tiden i morgon för den krockar med annat.

Annars tror jag att det är rätt lugnt, finns väl x dårar som försöker hitta på det mest lustiga sakerna men dom verkar inte vinna så mycket på det... blir ju så när man inte håller sej till sanningen. Man tycker ju att x av dom borde ha fullt upp med sitt så att säga men man är lite nyfiken och gillar att jävlas så därför blandar man in hela sin familj och kör ett race som är bara förjävligt!!!

Näpp nu skall vi ta och dra mot ica en snabb vända tror jag, sugen på något gott och sen fattas det frukt också till skolan i mörra...

Ha en härlig Måndag kväll på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar