11 januari 2010

TJUVAR OCH BANDITER!!!



Jaha då det var det man förstod, folk som bara hatar tjuvar och banditer och tycker stölder e det värsta som finns och jag vad mer behöver jag säga, man säger sej följa lagens långa arm och vad gör man själv??? Jo man tog vårat tak och våran stege och förvar det dessutom det på sin gård.

Så jag kräver att våra saker skall tillbaka!!!!! Trodde ni var duktigare än så men där döljde sej många lik i gaderoben är resten sant också kan man ju då undra (?)

Bedrövligt!!!!!

23 kommentarer:

  1. Tjuvar tycker att andra är tjuvar. Vems är stegen egentligen... ?

    SvaraRadera
  2. Aj då...nån som har fått smaka på sin egen medicin här...

    SvaraRadera
  3. he he någon kanske kom och hämta sina grejer.

    SvaraRadera
  4. Finns något som kallas för nutid och dåtid men somliga lär sej inte av sitt, men vad är värst förlora stegen eller sitt eget kött och blod (?)
    Ja vems är stegen igentligen, kan man ju undra (tittar mej omkring och flinar)

    Ja alla kan inte skilja på mitt eller ditt det är ju så, somliga lär sej aldrig...

    Tur lagens långa arm finns :o)

    SvaraRadera
  5. Dåtid brukar vara för bra längesen men din dåtid är inte mer än veckor, månader borta...
    Stegen kanske är några av hantverkarnas grejer.... DET OCKSÅ.

    SvaraRadera
  6. Varför ska folk lägga sig i??? kan dom inte bara låta andra få vara. Ja JAG VET VEMS STEGEN ÄR.. att alla ska ha så mycket gnälla om. ska ni läsa bloggen så skriv något vettigt eller håll tyst.. o ni som är anonyma sätt ut ett alias eller ditt eget namn eller törs ni inte de????

    SvaraRadera
  7. Den dagen vi läsare får läsa vettiga saker här på bloggen så kommer vi garanterat att ge vettiga kommentarer också.

    SvaraRadera
  8. Ja men snälla om du inte tycker Linda E skriver något vettigt varför i all världen läser du???

    SvaraRadera
  9. Men snälla du. För det är så inih-te dumt det mesta så det blir skoj. Ungefär som när man fastnar för nån långkörar serie på tv...dom är så dåliga men man måste ändå titta på det.

    SvaraRadera
  10. Då har man inte mycket till liv att engagera sig i om man e så intresserad av dåliga serier eller bloggar. skaffa dig en hobby kanske ditt liv blir intressantare så du inte behöver se dåliga serier eller bloggar... ne nu säger ja godnatt...

    SvaraRadera
  11. God natt älskling...

    SvaraRadera
  12. Jag har min make, barn o familj så ja är inte din älskling... men puss på dig oxå...

    SvaraRadera
  13. Ja det finns så lustiga människor och varav att bedöma så är det tjuvarna själv också som lagt visa kommentarer...

    Sen vet jag att somliga läser den här bloggen för att dom är så jävla nyfikna och går med det största hatet en då själv, säger dom i varje fall. IRONI!!!

    Ja gösses vad skall man säga, har väl inte så mycket att säga känns det som... för vad skriver man till idioter (?)

    Tack alla ni andra i varje fall, ååå för dårarna finns inget hopp. Men jag är då hellere utan stege och tack än att jag förlorar mitt kött och blod.. usch hemskt det vore. Men det är dom som skall, som blir utan.

    SvaraRadera
  14. vad e det för konstigt utalande hellre utan stege än utan sitt kött och blod är det nått konstigt hot ?????

    SvaraRadera
  15. Hot (?) Ha ha nä verkligen inte, hur är det med svenskan och förståelsen.

    SvaraRadera
  16. ja inte fatta då jag formuleringen!!!

    SvaraRadera
  17. ha ha nää verkar inte så... för mycket begärt det.

    SvaraRadera
  18. men hur menade du då. hellre utan stege och tak än utan kött och blod !! du behöver inte bli sur jag är bara in och läser din blogg och förlåt om jag e trög jag bara undrade och ville veta vad du menade . ha det bra såg att ni varit med om nå hemskt med pojken i går hoppas allt e bra med honom stackars er!! ville bara att du förklarade vad du menade med det där??

    SvaraRadera
  19. ja men det jag menar är naturligtvis som det låter... ja menar prylar vad betyder dom igentligen om dom försvinner, går sönder, tappas bort o.s.v joo visst kan det betyda en hel del. Men om jag nu skall säga så här var vi med om något så otäckt med Liam och man värdesätter ju människor mer än prylar som går att fixa nya, det kan man ju inte med människan. Alla är ju unik, ingen som kan skaffa tillbaka det.

    Så det jag säger va fan betyder en massa prylar igentligen, när det väl gäller.

    Over and Out!

    SvaraRadera
  20. ja men då fatta jag, men man måste tydligen fatta direkt annars hugger du . ursäkta !

    SvaraRadera
  21. sticker som ett bi... bemöter andra som jag själv blir med bemött. Så är det liksom, är man vänlig själv så blir man lika bemött själv och tvärtom...

    SvaraRadera
  22. jag tyckte det bara var en fråga börja bemöt andra som du själv vill bli bemött och inte som du säger jag bemöte andra som jAG SJÄLV BLIR BEMÖTT OM DU MÖTER EN DU ALDRIG MÖTT OCH BEMÖTER DEN SOM DU BLIVIT BEMÖTT (Dåligt) varför ska den personen du aldrig mött bli illa bemött för någon annans handling hoppas du fatta vad jag menade och jag menar inget illa så du behöver inte hugga bara väcka en tanke . tänk om jag skulle ödsla energi på att någon annan bemött mig illa genom att bemöta andra illa. nä men herre gud blir ju bara en ond cirkel den som förlorar mest är ju bara jag själv i såfall. nä försök se positivt iställe . tänk på att bemöta andra som du själv vill bli bemött. trevlig dag!

    SvaraRadera
  23. Japps det gör jag, jag bemöter andra som dom bemöter mej och hur dom blev bemöt innan dom bemöter mej det vet inte jag men det är upp till dom.

    Är man vänlig artig och trevlig så är jag också det tillbaka och visst hugger jag för jag är så less på att ta en massa skit och är så bestämd sen en tid sen tillbaka att jag inte tar skit av någon utan slår rakt ut för att visa att den personen i fråga inte trampar på mej.

    Annars är jag en mycket trevlig prick!

    Ha en bra da! :o)

    SvaraRadera