22 januari 2010

Facebook!!!

Ja vilken människa, men nu hoppas jag att man är av med i varje fall. Trodde man blev vän för att man var vänner med varandra där jag men så var det inte. Du gjorde ett sånt misstag så det gjorde att många andra fick åka där i från också p.g.a dej. Men det blir svårt när man skall göra gissa leken.

Så det blev så här. Mycket starkt misstänkt, ja skulle kunna säkert göra det så där halv falsk, personer som aldrig skriver något, personer som aldrig gillar något, personer som aldrig är in och skriver något alls, personer man känner mycket lite och som man igentligen inte vet så där värst mycket om o.s.v dom ficka ryka dom. Tyvär blev det så p.g.a en endaste falsk människa som på ett mycket löjligt sätt som inte ens vet vad det handlar om eller vad som ligger bakom som absolut inte vet nå var tvungen att ställa till det. Men det var mej en vidrig falsk vän ute för att kolla och utnyttja o.s.v nä såna behöver jag inte bort bort bort... usch trökigt!!!!!

Men så blev det!

2 kommentarer:

  1. Men varför jag som inte har gjort något för jag brukar faktigt säga till dig om vad jag tycker istället för att springa runt o prata masser m skit
    MVH ROSA

    SvaraRadera
  2. Nää Rosa jag har inte sagt att det var du heller... tur ordning gick som följer. Starkt misstänkt, misstänkt (skulle kunna vara) någon som aldrig är där ute, någon som inte säger nå någon gång o.s.v så gick resan till hör av dej på telefon får du höra.

    SvaraRadera