03 januari 2010

2010


Japp detta blir det första inlägget då för år 2010!!
Har inte riktigt fatta det där hur man skriver dessa siffror riktigt ännu, det tar liksom ett tag innan man vänjer sej vid det nya årtalet och man lär säkert skriva fel en massor av gånger innan man lär skulle jag tro...

Nyårsafton fira vi bara här hemma... jag och darling och Sanna, Liam och Emil. Pojkarna somnade tidigt och vi tittade på film och åt ostbricka och skålade in det nya året. Kastar ut ett kort på det goda vi åt blev en hel del frukt också ( men hoppade tyvär vindruver för jag tyckte dom var svindyr) Men gött va det! Se själv :o)

Annars har väl dom första dagarna på detta år mest bara rullat på här fixat och trixat en massa hemma. Finns alltid något att göra... Barnfri var vi i fredags till Lördags och vi gjorde inget speciellt, mer än att vi var till söderhamn en vända och fy fan vilket väder det var, vaaa med snö det fall från ovan. Ja man såg fan ingenting alltså!!!! Riktigt otäckt... tur vi svängde av och fortsatte på en annan väg. Allt oplogat inte en plogbil på hela vägen hem heller från söderhamn. Var som att åka på en smal skogväg med kanter åt alla håll och massa med snö på vägen. Ja det var ingen höjdar resa precis!

Som sagt annars mest tagit det lugnt tycker jag. Ååå inget har hänt heller, så lugnt och skönt och underbart så jag har bara en sak att säga nu SOV GOTT!

2 kommentarer:

  1. tycker ni verkar barnfri var och varannan helg!! har du förlåtit magnus för att han upp vaktade en annan tycker du inte att du är värd bättre /Eva

    SvaraRadera
  2. Eva: Barnfri varannan helg det är vi och det är ingen hemlighet...tänker inte gå in på det där med det eftersom det resulterar i att jag som inte orsaka nå blev polisanmäld. Så jag väljer att inte svara på såna frågor.

    Tackar för ditt inlägg!

    SvaraRadera