09 oktober 2009

Ta en Cider!!!

Japps sitter vid datan och tar en cider och lyssnar på darling som spelar en massa tok på gittaren...

Varit till Ljusdal i dag, inte bara en gång utan två gånger höll på att få knäppen innan allt var klart och lagomt till halvsju var vi åter hemma efter andra resan. Men vilket tok, gick så långt att vi tok tillbaka våra saker, för kan det inte hända längre än så här då får det vara. Då väntar då inte jag nå längre och dom får själva ta konsekvenserna av det de skiter jag i. För jag tänker då inte vänta på att en massa saker blir såld, då kan jag lika gärna sälja skiten själv!!!!
Men lite komiskt också att någon/några från byn har varit upp ditt och talat om vilka skit stövlar vi är och hur fan man kan man göra affärer med oss, men vilken jävla tur att det inte står på oss då. Men den dom som åkte upp var ju duktig, wow så den dom kan... trött på sånt folk.

Ja det är då så mycket ständigt och vårat liv påminner mellan varven om en film, det är mycket märkligt men det lär väl vända något tag.

Nepps nu skall jag dricka upp min cider och sen blir det väl sängen antar jag. För vad gör man... Sanna och kompisen Bettan tittar på film äter godis och ostkroksbollar...

Sov gott alla!!! För det kommer jag att göra <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar