09 oktober 2009

Skall man säga!

Ja jag vet inte vad man skall säga heller, inte mer än att det är hur bedrövligt som helst! Varför gör du så där? Fattar inte det jag. . . finns någon som lider väldigt för det och du tror att det är jag som blir straffad näää verkligen inte. På ett sätt genom att se. Men inget mer! Dags att börja tänka efter så slipper det straffa sej ännu mer! Om det lilla hjärtat går att laga det vet jag inte... och gör det inte det så är det i varje fall inte mitt fel, kom det ihåg!!!!!

2 kommentarer:

  1. Kanske fröken vilda bör se att det inte är alla andra i världen som ställer till det för dig. Kanske har du del i saker och ting också. Känns det inte lite märkligt att alla människor vill er illa eller bör ni rannsaka era egna handligar lite????????

    SvaraRadera
  2. Detta handlar inte om någon som gör mej illa men det tros så, men jag ser ett litet hjärta som brustit och det är inte snällt. Men du kanske inte har barn själv eller så det vet jag inte. . .
    Annars så kan jag också ställa till det, alla gör fel mellan varven så det gör jag visst det och även du och dom där borta. Ingen är perfekt... Jag har aldrig sagt att som du säger alla människor vill oss illa för det vill dom inte långt i från, visst rannsakar man sina handlingar mellan varven om det behövs det har man varit med på många gånger... åå det är bra för det är inte alla som gör det heller.
    Finns dom som tänker så här: Skit i dej själv och ställ till det för andra... men att använda barn som redskap. Det är bara förjävligt!!!
    Tack för inlägget! :o)

    SvaraRadera