06 oktober 2009

Näää vill inte!

Näää vilket väder, tycker att sommaren gick alldels för fort och jag hade gärna den kvar om inte annats lite bättre höstväder med massor av sol... men det är bara att gilla läget.

Sitter här och har just ätit en tallrik med kalaspuffar och mjölk, barnsligt gott! Måste vara typ så där super länge sen man gjorde det, jaa jag kan då inte minnas när heller.

Trök, grabbarna blivit så förkylda. Liam började i går och Emil blev i dag så nu ligger dom lika där igen. . . Ååå nu söver dom äntligen! Ingen utav dom hade lust att sova i kväll nå gärna, så vi fick envisas med dom ett par timmar sen så. Vad lustigt det är dom är alltid lika med allt, krånglar den ena med sova och förkyldningar så gör den andre det också. Lustigt!!

I dag har jag mest bara vara hemma och svarat på era kommentarer och jag säger det igen missar jag svara på något eller så eller om det är nå mera funderingar är det bara att fråga på. För jag kan lätt missa något när det blir en del, men försöker så gott jag kan i varje fall. . . Ååå det är kul vare sej dom är posetiva eller negativa, vet att många kan så här tissla och tassla runt omkring o.s.v och jag är länge länge retat mej på det som fan och undrat varför säger inget något till oss. Ååå det är ju så bra med den här bloggen att nu kan man diskutera och fråga en massa då får ni ju raka besked av mej så slipper ni spekulera så mycket om hur "Linda o Magnus" är! Man känner sej som en kändis ha ha :o) Kanske man skall börja skriva autografer också, ja tror fan det! Nääää nu så det blir inget av det inte. Har ni nå önskemål vad jag skulle kunna skriva om så säg gärna det också. . . Inte alltid så lätt att komma på något.

Dagen här har i alla fall rullat på. Kontaktpersonen var hit ett par timmar under förmiddagen, tänk hon är ju bara för underbar och det är verkligen en livlina alltså när det är jobbigt och sen efter lunch här så var även socialsekreterare med hit och kollade om vi hade något att tilläga eller förändra på utredningen. Men den såg himla bra ut och nu är det bara verkställdhetsplanen kvar eller vad det så fint heter. Men underbart utredningen är klar!!!! Nu hoppas och tror jag att vi slipper det på bra jävla länge. . . och skall det några fler åsikter om oss så hoppas jag den dagen att den jävla människan skriver ner sitt jävla namn på papper. Varför?? Näää inte som inte som några tror att den personen skall få på käften grejen är bara den att det går lättare att prata och det blir ärligt och inget påhittat skit. För skall man vara anonym och kasta in sånt här över barnen allra helst, då är det bäst att man inte talar om det så att det kommer ut. För jag står inte då och tvekar då SMÄLLER det helt enkelt, det kan jag lova!! Om det kommer i efterhand vem det var så är det bara. Tycker inte att man skall leka med socialtjänsten på det sättet. Oj då kanske någon tänker farligt att vara anonym här på bloggen också då kanske. . . Näää hää verkligen inte. Här är alla åsikter välkommna!

Nepp nu skall jag plocka ihop lite här så man inte snubblar och ramlar på alla saker när man kommer ner som en zommbie i morgon och det enda man tänker på är en kopp kaffe o cigg.

Natt natt på er kära bloggföljare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar