04 oktober 2009

Jaaa så här är jag!!!

Jag är så här jag, det bara bubblar i mej och jag tänker inte alltid på vad jag skriver säger och tycker, det bara rasar ur min mun och tankarna och funderingar kan komma allt från ganska snabbt till längre fram. Det är bara så jag är och det vet dom som lär känna mej...

Explosiv till tusen och svårt att kontrollera det och det är inget jag rår för och det kan även för mej själv vara jobbigt att vara så här okontrollbar.

Försöker finna svar till mitt betende om varför jag gör och säger som jag gör, att jag alltid är där de händer saker, att jag ofta hamnar snet och min rastlöshet och alltid måste göra något min kropp går liksom i hunda ständigt!

Att inte alltid kunna diskutera utan att det blir ett fysiskt (menar då i pressat läge i vuxen världen och som t.ex i fyllan)

Försökt att sökt svar på allt det här och lite till...

Vad fan är detta????

Någon som har tips, erfarenhet av liknade ja allt är välkommet om detta, kan dina ord ge hjälp på vägen...

4 kommentarer:

  1. Förstår om du tycker det är jobbigt.Men vem säger att vi alla måste vara lika. Sköt om dig och de dina.

    SvaraRadera
  2. Nej det har du rätt i alla måste inte vara lika. Ååå det är man ju inte heller... tack detsamma.

    SvaraRadera
  3. Alla är vi verkligen inte lika, och tack och lov för det! Vem skulle annars balansera upp allting? Och vems sätt skulle vi tänka på? Synd att det finns de som tycker att man borde tänka som de, och tror att de kan bestämma hur man skall tycka och tänka. Vi har tur som lever i ett land där tanke och ord är fritt.

    SvaraRadera
  4. Ja Madde det är sant, då blev det problem du.

    Ja tänk att tanke och ord är fritt, är det inte härligt så säg!

    SvaraRadera