26 oktober 2009

Hur skall det här gå?

Jaaa det kan man undra låter mycket spännande. Var ju till doktorn förut för dåligt mående och behov av hjälp för det. Ha ha vad fick jag blodtrycksmedicin för att blodtrycket låg högt! (inte undra på efter tusen frågor och stressad plus sittande läge) så det blev då inte till att lösa ut dom utan det blev tack och hej det och ett slag i magen.

I morgon skall jag igentligen på ett återbesök dit men KP gjorde om det så det blev väl typ som ett nybesök då vad jag förstår. Så nu hoppas jag att det det blir någon form av ordning denna gång då där, för det här är inte det lättaste att prata om. Skulle helst vilja skriva ner det på ett papper och sitta tyst. Men nu återsår det att se om man åker på ett smärre sammanbrott som tidigare idag då grejerna framför rykte mitt i diskusion.

Så vi får se, jag går in med i hopp om att det är en bra läkare som förstår en och att man får någon hjälp denna gång!

Så nu får det bära eller brista, det blir antingen eller denna gång. Så ni vet i fall ni besöker hälsocentralen i morgon så är det kanske bara jag som åkt på ett smärre sammanbrott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar