29 oktober 2009

Har inte så mycket att skriva om eftersom jag inte vill skriva om det inträffande just...

Livet rullar väl på i varje fall, hoppas på att se en lite låga. Varit mycket tuffa samtal med KP dom sista två dagarna och det har varit timtal och det har varit jävligt mycket tårar, oro, ångest och allt vad det heter och humöret har som sagt växlat väldigt mycket. Men det känns bra en då eftersom hon går ju inte här i från hur arg och saker än flyger och hur mycket man än gråter o.s.v och utan henne så ja.
Då vet ja inte hur det sett ut...

Medicinen jag fick utrskiven kände jag mest panik över, eftersom jag vill ha effekt nu nu nu nu nyss! Så nu äter jag även Sobril också 10 mg tre gånger om dagen skall det väl vara, skall så kan ni ju själva räka ut att det är tufft eftersom jag haft egen självdosering så det kommer vara jävligt tufft ett tag att följa det här och humöret och tålamodet och allt annat kommer säkert leka med mej ett tag och det tar säkert tid att få någon ordning.

Små grabbarna sover borta även i natt och jag hoppas att jag är så pass mycket piggare i morgon men just nu vet jag inte hur det blir men. Ja vi får se.... jag tar mest minut för minut för det kan vända så snabbt.

2 kommentarer:

  1. God Morgon! Ser du, ännu en dag och du kämpar på, och den blir säkert bättre än igår! Du gör rätt som tar en sekund i taget..
    Angående medicinen, vad är det för självdosering du kört på innan? Är det med samma tabletter? Försök att ge det tid även om det är TOKSVÅRT, förstår det.
    Skönt att du har din KP så du har någon att prata med, det hjälper mycket att få ventilera. Önskar dig en bra dag och skickar kramar i massor!

    SvaraRadera
  2. Morron, ja nog lever jag allt. Men nu ställs det så mycket krav så nu blir man stressad för det ja det är klart jag vill må jävligt bra igen och ta tag i problemen och rätta dom känns jävligt tufft.
    Ja jag har kört "egen självmedicinering" har jag gjort. Delvis då sobril och lite annat. Men nu har jag ju läkartillåtelse så att säga i fall det skulle bli något så det känns bra.
    Ja hon är toppen verkligen har suttit med henne en stund på morgonen nu igen så och så kommer hon hit sen. Dom flesta är väl orlolig för en för det är jag väl själv också eftersom det brister rätt vad det är och samtalen med KP är ju super bra men det blir väldigt känsliga ämnen och dom tycker inte massa som jag inte är med på.

    Jag menar mitt hem är ju endå min borg, här känner jag mej lugn och trygg.

    SvaraRadera