24 oktober 2009

Bollnäs tripp!!!












Jag och darling började dagen med en underbar sov morgon.. Men vid tio tiden sa näsan i från och det var bara gå ner och leta nässpray! Ont i näsan av den där nu som man ständigt användt i två veckor, kastade sej in i duschen efter ett par koppar kaffe och efter att gjord en eld och fått temperaturen på vattnet dusch vänligt.

Sen styrde vi mot Bollnäs!!! Skönt komma väg en vända och gå och titta lite i affären. Detta tror jag är andra gången på rad jag inte var in på Lindex, men var nära men kiddsen har så pass mycket kläder och köper man då nya då blir det man har åt sidan så jag väntar med det ett tag. Så vi fyndade bara åt oss själva! Skoj det med, var ut till Albert o Herbert en vända också och tittade och jädras vad man folk och julsaker det var där. Darling fynda en plånbok då hans gått sönder i myntfacket och bra less när det bara rasar ur, själv hittade jag ingen passande där men hittade nå fina tallriksunderlägg som det inte e en massa små hål i blir så drygt hålla rent när maten fastnar, så dom här blir perfekt. Bara torka av och klart! Sen en varsin pipmugg åt Emil o Liam med text "världens bästa kille" sen var vi på rusta och tittade lite men det var då inget just. Gillar inte rusta något just ja... varför vet jag inte heller. Skall vara julgranen dom har där då!!! Satans va fin, en ROSA vill ha vill ha vill ha!!!!! Men darling sa ja var fan inte riktigt klok ha ha... näää men det gör inge, man får vara som man är när man inte blev som man skulle! Men jag vill i alla fall ha en sån! Punkt slut!

Sen var vi på stan en vända och tittade lite på Åhlens, intersport och lite runt omkring. Så fynda en fin tröja till darling och själv är huvtröja en favorit speciellt vintertid, så det blev en marinblå luvtröja med rosa pumatryck och sen ett par mjukisbrallor svarta med vit pumatryck. Gillar igentligen inte mjukisbrallor, därav ägde jag ett par bara innan som jag bruka måla i. Men kan tänkas dessa var supersköna och ingen resår som sitter åt vid fötterna så man får cellskräck (ja om man inte drar åt snörningen då) så det är lite vidare nertill och det passar mej perfekt. Så nu myser man runt här som en puma, riktigt nice!!! Med en cider bredvid för lugnets skull!!!! Mys!!!

Åt lite på kina, tre små rätter och gött så det ****** i munnen! Avslutade med ett kärt besök på dollar med en massa bra ha saker som våtservetter, strumpor, rengöringsmedel och sånt där som går åt så att säga.

Lyckad dag bara jag och mitt hjärta!!!!!

(kastar även med något kort på prinsarna jag hittade som vi knäpte under veckan när dom lekte som snällast)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar