27 oktober 2009

Allmänt stressad!

Ååå vad drygt det är att fara runt som en jo-jo snart 24 tim per dygn. Jag borde vara tröttare än så här eftersom man bara sovit en par tre timmar i natt. Men näää rå, Linda är hur pigg som helst. Kan ju inte skylla på att man sitter stilla heller, gjort det mesta i dag. Till Hälsocentral, städat åt kaniner, hämtat lämnat barn, plockat saker typ hundra gånger, dammsugat, torkat golv, fixat med disk ja typ allt. Enda man suttit kvar en tre kvart på en stol på hälsocentralen och datan springer man bara fram och tillbaka till.

Tror jag skall hitta mej någon väldigt krävande sysselsättning så kanske man får av sej lite energi, för min kropp orkar massor är bara skallen som är så jävla trött och trökig, den orkar inte nå med tålamod och koncentration som exempel. Ååå inte går det fördela heller så man ger lite extra energi till skallen. Synd för då vore det ingen konst.

Funderat lite över det här med kurator! Men stampar i varje fall på ett NEJ för jag tycker kontaktpersonen är det bästa jag kan ha och några som står mej nära. Det känns som om att det räcker liksom... jaaa vet. Har man den inställningen så brukar man inte lyckas det vet jag. Men det är inte så bara heller jag har liksom fortfarande ingen ON OFF knapp! Ååå läkaren ringer väl om en vecka tror ja det var, glömt det åååå eller var det tre. ÄÄää hon ringer i varje fall för att höra hur jag väljer men jaaa. Nääää.... eller ääää får se!!!

Beror på den här medicinen också som stressar mej som fan! ja menar jag är van att göra mitt race och få det fungera och nu bestämmt mej för att jag följer hennes rekomendation och wowwww panik, resultat när man fan inte förän om två till fyra veckor eller nå dumt! Så jag begriper inte hur det skall gå ja inte... så ja jag vet inte hur jag skall göra med det här.

SUCK!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar