01 september 2009

Ja det har jag varför angår det hemtjänsten???


NU LYDER SOM FÖLJER : Fick ett sms av min käre mor och hon skriver att på hemjänsten där hon jobbar så frågar man om jag köpt en SAAB och ja det har jag sa jag på telefonsvaren. För hon svarade inte. För hon skrev jag har inget körkort. Näää sa jag d...et har jag inte för det tog dom av mej -05 men tanken är att denna bil skall gå till nästa sommaren, just nu trasig och nästa sommar har jag som mål att ha ett körkort.
Om jag får det för somliga bybor. . kanske fel det med?? Spelar ingen roll vad man gör i denna by så gör jag alltid fel. Dettta är bil nr x (tappat räkningen) som vi har, har haft många under dessa fyra år jag varit utan. Vad fan har hemtjänsten för bekymmer för den blå saab jag köpt. Nu vet jag att några av er är mina vänner här från hemtjänsten. Ja vet ej vem som frågat min mamma och inte om det är någon av er heller. Det skiter jag också i, vill jag köpa denna saab av min jävla goa underbara vän Madde då gör jag det och vill jag ta ett körkort tills nästa sommar gör jag det också.... och vill jag köra en då så gör jag också det. Men det är inte min tanke. Folk pratar skit en då.... så fuck up less att höra sånt här hela tiden.

2 kommentarer:

  1. Jag är glad att jag sålde bilen till er så att ni har något att se fram emot och som driver er till att ta körkort! Jag vet Linda att du inte skulle sätta dig i bilen framför ratten utan ett körkort!

    SvaraRadera
  2. Nää och det kvittar väl i bland känns det som, folk blir lika arga om jag kör med eller utan så stör det, det posetiva blir också negativt.
    Jag är också glad för denna bil och har mål ta körkort våren och sommaren.

    SvaraRadera